شارژ سریع 100 واتی شیائومی

شارژ سریع 100 واتی شیائومی آماده شد؛ شارژ باتری 4000 میلی‌آمپری تنها در 17 دقیقه

با انتشار یک تصویر، فناوری شارژ سریع 100 واتی شیائومی معرفی شد. این فناوری قادر است یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی را فقط در 17 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

چندین ماه پیش ما خبرهایی درباره سیستم جدید شارژ سریع شیائومی که قدرت آن به 100 وات می‌رسد، شنیدیم. در کنار این اخبار، یک ویدیوی نمایشی منتشر شد که سرعت دیوانه کننده این سیستم شارژ سریع را به ما نشان می‌داد. حالا حدود 8 ماه از آن می‌گذرد و امروز ما یک تصویر تبلیغاتی از شیائومی دیدیم که نام این فناوری را به ما نشان می‌دهد و متوجه می‌شویم که شارژ سریع 100 واتی شیائومی با نام سوپر شارژ توربو (Super Charge Turbo) شناخته می‌شود. انتشار این تصویر به نوعی تایید می‌کند که این فناوری آماده عرضه به بازار است.

شارژ سریع 100 واتی شیائومی

در حال حاضر سریع‌ترین سرعت شارژ باتری متعلق به گوشی چینی اوپو رینو ایس (Oppo Reno Ace) است که از فناوری شارژ 65 واتی استفاده می‌کند. گوشی‌های دیگری از این برند هستند که سرعت شارژ بالایی دارند که از جمله آنها باید به ریلمی ایکس 2 پرو (Realme X2 Pro) با سرعت شارژ 50 واتی اشاره کنیم. حالا شیائومی می‌خواهد بر اوپو غلبه کند و با شارژ سریع 100 واتی تفاوت بزرگی را رقم بزند.

توان شارژ سریع 100 واتی شیائومی

فناوری شارژ سریع 100 واتی شیائومی حتی از برخی سیستم‌های شارژی که در لپ تاپ‌ها می‌بینیم هم سریع‌تر است. با استفاده از این فناوری می‌توانیم یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی را فقط در 17 دقیقه به طور کامل شارژ کنیم. بنابراین با کمتر از یک چهارم ساعت شارژ کردن گوشی خود می‌توانید از آن به مدت بیشتر از یک روز استفاده کنید.

در ویدیوی نمایشی که مدتی پیش منتشر شده بود ما قدرت و سرعت این سیستم شارژ را دیدیم. شاید بسیاری از شما به فکر تخریب باتری با چنین سرعت شارژی باشید، اما قطعا باتری مورد استفاده برای مقاومت در برابر چنین قدرت شارژی آمادگی خواهد داشت. اکنون فقط باید منتظر بمانیم تا ببینیم اولین گوشی هوشمندی که با این فناوری عرضه می‌شود کدام است؟ فعلا همه چیز نشان می‌دهد که گوشی شیائومی می میکس 4 (Xiaomi Mi Mix 4) برای این کار انتخاب خواهد شد، اما برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر باید فعلا منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*