لوازم جانبی آیفون 11

تماشا کنید: بهترین و جالب ترین لوازم جانبی آیفون 11 (بخش دوم)

در قسمت قبلی 14 مورد از بهترین لوازم جانبی آیفون 11 (iPhone 11) را معرفی کرده بودیم و حالا به سراغ بخش دوم این ویدیو می‌رویم و جالب‌ترین اکسسوری‌های آیفون 11 را به شما معرفی می‌کنیم.

دارندگان گوشی های آیفون از جمله سری جدید آیفون‌ها یعنی آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس به لوازم جانبی مختلفی برای گوشی های خود دسترسی دارند و شرکت‌های مختلف سعی می‌کنند اکسسوری‌های کاربردی و جالبی را برای این گوشی‌ها عرضه کنند. برای گوشی های جدید سری آیفون 11 هم با این که مدت زیادی از معرفی‌شان نمی‌گذرد، لوازم جانبی جذاب و مفیدی معرفی و عرضه شده است.

در بخش اول این ویدیو چهارده مورد از بهترین لوازم جانبی آیفون 11 را به شما معرفی کردیم که از جمله آنها می‌توان به جا کارتی، دسته مخصوص بازی کردن، فوتو گریپ، فلش پرو فوتو، ترکر یا ردیاب و یک قاب شفاف و محکم با فریم فلزی اشاره کرد. حالا به سراغ بخش دوم این ویدیو می‌رویم و چند مورد از جالب‌ترین لوازم جانبی آیفون 11ها را معرفی می‌کنیم. از جمله این اکسسوری‌ها می‌توان به استند شارژ وایرلس، چاپگر جیبی فوجی فیلم و تمیز کننده گوشی PhoneSoap اشاره کرد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را در گجت تی وی مشاهده کنید.

بخش دوم ویدیوی بهترین لوازم جانبی آیفون 11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. درود به شرفت اپل که اینقدر خوب حواست هست به کاربر هات

    تو ایران که پیدا نمیشه باید برم دبی تو امارات مال یه فروشگاه هست همهچی توش پیدا میشه