بازار لوازم خانگی

با خروج سامسونگ و ال جی از بازار لوازم خانگی ایران، سام و جی پلاس جایگزین می‌شوند

رئیس اتحادیه صنف توزیع‌کنندگان لوازم خانگی تهران عنوان کرد با خروج دو شرکت کره‌ای سامسونگ و ال جی از بازار لوازم خانگی ایران، برندهای ایرانی سام و جی پلاس جایگزین آنها خواهند شد.

سیدمرتضی میری، رئیس اتحادیه صنف توزیع‌کنندگان لوازم خانگی تهران عنوان کرد طی ماه‌های اخیرا با توجه به اینکه تحریم‌های شدیدی علیه ایران اعمال شد، شرکت‌های بزرگ کره جنوبی از جمله سامسونگ و ال جی که در حوزه لوازم خانگی فعالیت دارند، از ایران خارج شدند. وی افزود با توجه به خروج این دو شرکت کره‌ای، تولیدکنندگان ایرانی تصمیم گرفتند تا به کمک خطوط تولید، امکانات و نیروی انسانی خود محصولات جدیدی را به عنوان جایگزین به بازار عرضه کنند.

سام و جی پلاس در حال ورود به بازار لوازم خانگی ایران

رئیس اتحادیه صنف توزیع‌کنندگان لوازم خانگی تهران در ادامه بیان کرد پس از مذاکره‌های متعددی که صورت گرفت، سرانجام شرکت سام برای تامین مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت لوازم خانگی با یک شرکت چینی قرارداد منعقد کرد. البته این شرکت چینی در حال حاضر وظیفه تامین قطعات و مواد اولیه شرکت‌های بزرگ اروپایی را بر عهده دارد و محصولات مشترک این شرکت با نام ایرانی سام به زودی به بازار عرضه خواهند شد.

سیدمرتضی میری در ادامه اظهار کرد تولیدکنندگان ال جی در ایران نیز با نام جی پلاس پس از توافق با یک شرکت چینی در راستای تامین مواد اولیه خود قصد دارند محصولات جدیدی را طی این همکاری با همین کیفیت به بازار عرضه کنند. به گفته این مقام مسئول این شرکت چینی تامین‌کننده مواد اولیه امکانات درجه یک برای شرکت‌های بزرگ اروپایی است.

تدوام گارانتی‌های سام سرویس و گلدایران

این مقام مسئول در ارتباط با گارانتی‌های این محصولات که جایگزین محصولات سامسونگ و ال جی خواهند شد تاکید کرد:

تولید محصولات جدید با گارانتی‌های سام سرویس ‌و گلدایران همچنان ادامه خواهد داشت و مردم همانند قبل کیفیت بسیار خوبی را در این تولیدات مشاهده خواهند کرد.

آشنایی با برند سام و جی پلاس

برند سام در آغاز فعالیت خود محصولاتی در حوزه سیستم‌های صوتی و تصویری را تولید می‌کرد و حالا پس از مدتی قصد دارد با تولید محصولات شوینده و برودتی بار دیگر به بازار لوازم خانگی ایران برگردد. در مورد برند جی پلاس نیز باید بگوییم تعداد اندکی تامین‌کننده پنل در دنیا وجود دارند که همکاری با آن شرکت‌ها تداوم داشته و به همین دلیل کاربران همانند گذشته از کیفیت تولید تلویزیون جی پلاس برخوردار خواهند شد. گفتنی است در حال حاضر تلویزیون جی پلاس در سیرجان به تولید می‌رسد و کارخانه دیگری از این برند برای تولید تلویزیون در قزوین در حال آماده‌سازی است. همچنین این برند قصد دارد در حوزه تولید انواع ظرفشویی، اسمارت‌برد، گوشی های موبایل و لباسشویی طی همکاری با تامین‌کنندگان صاحب فناوری خارجی وارد شود.