آپدیت اندروید 10

شاید آپدیت اندروید 10 برای گلکسی نوت 10 در سال 2019 منتشر نشود

با توجه به این که زمان زیادی تا پایان سال جاری میلادی باقی نمانده، به نظر می‌رسد نسخه پایدار آپدیت اندروید 10 برای سری گلکسی نوت 10 سامسونگ در سال 2019 منتشر نمی‌شود.

آیا شما یک گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 10) را خریده‌اید؟ آیا منتظر به روزرسانی پایدار اندروید 10 برای گلکسی نوت 10 خود هستید؟ ما امروز خبرهای بدی برای شما داریم، چرا که به نظر می‌رسد آپدیت اندروید 10 برای گلکسی نوت 10 در سال 2019 میلادی منتشر نمی‌شود و به سال آینده موکول می‌شود. در حالی که گوشی گلکسی اس 10، دیگر پرچمدار سامسونگ تاکنون 5 به روزرسانی بتا را دریافت کرده، تا به امروز فقط دو نسخه بتا برای گلکسی نوت 10 عرضه شده و عرضه نسخه بعدی بتا ممکن است دو هفته طول بکشد تا به دارندگان این پرچمدار سامسونگ برسد. درست است که مدت زیادی نیست، اما باید توجه کنیم که چیز زیادی تا پایان سال باقی نمانده و برنامه‌های به‌روزرسانی سامسونگ ممکن است تا قبل از پایان سال 2019 عملی نشود.

آپدیت اندروید 10 به گلکسی اس 10 زودتر می‌رسد

در حال حاضر هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده، اما اگر سامسونگ قصد دارد در سال جاری میلادی پرچمداران خود را به‌روز کند باید خیلی عجله کند. فعلا گلکسی اس 10 وضعیت بهتری برای دریافت آپدیت پایدار اندروید 10 دارد، چرا که نسخه‌های بتای بیشتری را دریافت کرده و سامسونگ خیلی زود می‌تواند نسخه پایدار اندروید 10 را برای آن عرضه کند؛ البته به نظر می‌رسد این کار را تا ماه دسامبر انجام نمی‌دهد.

آپدیت اندروید 10

هم‌اکنون دو نسخه بتای اندروید 10 برای گلکسی نوت 10 عرضه شده و نسخه سوم بتا نیز آماده است، اما طبق گفته مسئولان سامسونگ، عرضه این نسخه بتا حداقل دو هفته طول می‌کشد. اگر به تقویم نگاه کنیم متوجه می‌شویم که عرضه این نسخه بتا تا هفته نخست دسامبر زمان می‌برد و بنابراین شرکت سامسونگ حدود 3 هفته برای به‌روزرسانی خانواده گلکسی نوت 10 به نسخه پایدار اندروید 10 زمان خواهد داشت. حالا اگر سامسونگ قصد داشته باشد نسخه‌های بتای بیشتری برای این سری عرضه کند، همه چیز پیچیده‌تر می‌شود.

فعلا به نظر می‌رسد مناسب‌ترین گزینه برای سامسونگ، تمرکز بر روی نسخه پایدار اندروید 10 برای سری گلکسی اس 10 است و آپدیت سایر گوشی های خود را به اوایل سال 2020 موکول کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*