آنر وی 30

اطلاعات جدیدی از گوشی‌های سری آنر وی 30 منتشر شد

سری گوشی‌های جدید آنر وی 30 (Honor V30) هفته آینده رسما معرفی خواهند شد. اکنون اطلاعات جدیدی از این گوشی منتشر شده و نشان می‌دهد گوشی آنر وی 30 قابلیت فیلمبرداری قدرتمندی خواهد داشت.

هواوی با نام برند آنر هفته‌ی آینده سری جدید گوشی‌های هوشمند آنر وی 30 و آنر وی 30 پرو را در چین عرضه خواهد کرد. پیش از معرفی رسمی، این شرکت برخی از ویژگی‌های اسمارت‌های جدید خود را اعلام کرده است.

شرکت چینی فاش کرده است که سری آنر وی 30 از ویژگی‌های قدرتمندی در فیلمبرداری ویدیویی بهره‌مند هستند. گفته شده این گوشی برای افزایش توانایی‌های فیلمبرداری به لنز مخصوص فیلم مجهز شده است.

آنر وی 30در پشت گوشی، یک ماژول دوربین دوربین مستطیل شکل در گوشه‌ی سمت چپ قرار گرفته است که ظاهر آن را به گوشی‌های گلکسی ام 30 و گلکسی ای 51 شبیه می‌کند. ابن ماژول سه لنز و یک فلش LED را میزبانی می‌کند.

طبق شایعات، این تلفن هوشمند به لنز اصلی 60 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. در گزارش دیگری گفته شده که اسمارت فون جدید آنر با الگوریتم جدید Camera Matrix ارائه خواهد شد که تجربه عکس‌برداری بهینه‌تری را می‌کند.

رندر های منتشر شده، نشان می‌دهد که این گوشی در رنگ‌های نارنجی و آبی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، حفره‌ای روی نمایشگر تعبیه شده که دو دوربین سلفی را در خود جای داده است.

آنر وی 30دکمه این گوشی در سمت راست قرار گرفته گرفته است و حسگر اثر انگشت نیز در همان سمت قرار گرفته است. در بخش پایینی بدنه، پورت USB نوع سی، میکروفون، بلندگو و جایگاه سیمکارت قرار گرفته است. در قسمت جانبی نیز IR بلستر و میکرفون اضافی تعبیه شده است. این گوشی جک هدفون 3.5 میلی‌متر ندارد.

اطلاعات Geekbench اخیرا نشان داده‌اند که این گوشی به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 10 معرفی خواهد شد. رابط کاربری مخصوص هواوی نیز روی آن اجرا می‌شود که قابلیت‌های نرم افزاری جدیدی در اندروید 10 پدید می‌آورد.

آنر وی 30محصول جدید آنر در این پنجمارک موفق به کسب امتیاز 3856 در آزمون تک هسته‌ای و نمره‌ی 12221 در عملکرد تک هسته‌ای شده است.

در زیر بدنه، گوشی هوشمند وی 30 پرو با چیپست هشت هسته‌ای کایرین 990 مجهز به 5G همراه می‌شود. این پردازنده فرکانس پایه 1.95 گیگاهرتز دارد. باتری این گوشی 4200 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین اولین مدل آنر خواهد بود که به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز می‌شود. هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه قیمت‌گذاری آنها وجود ندارد.