تاکسی های اینترنتی

نخستین مرحله اعتبار سوخت تاکسی های اینترنتی تا 4 آذر 98 واریز خواهد شد

بر اساس اعلام ستاد پایش حمل و نقل نخستین مرحله اعتبار سوخت تاکسی های اینترنتی در راستای حمایت از رانندگان و کنترل نرخ کرایه‌ها تا 4 آذر 98 واریز خواهد شد.

طرح سهمیه بندی بنزین از ساعت صفر جمعه 24 آبان 98 به صورت رسمی در کشور اجرایی شد که با اجرای این طرح قیمت هر لیتر بنزین معمولی سهمیه‌ای 1500 تومان و قیمت هر لیتر بنزین غیرسهمیه‌ای 3000 تومان اعلام شد. همچنین بنزین سوپر نیز بدون هیچ سهمیه‌ای با نرخ آزاد 3500 تومان عرضه می‌شود. با توجه به این افزایش قیمت، بسیاری از رانندگان تاکسی های اینترنتی به دلیل افزایش هزینه‌ها جاری خود ابراز نگرانی کردند که مقرر شد بر اساس میزان پایش این خودروها اعتباری در راستای حمایت از آنها به صورت ماهانه پرداخت شود.

جزئیات واریز اعتبار سوخت تاکسی های اینترنتی

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور اعلام کرد طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در راستای کنترل نرخ کرایه‌ها و حمایت از رانندگان تاکسی‌های آنلاین انجام شده است، نخستین مرحله از اعتبار سوخت‌گیری این ناوگان حمل و نقل کشور حداکثر تا روز دوشنبه 4 آذر 98 واریز خواهد شد. همچنین طبق اعلام ستاد پایش حمل و نقل، با هدف پرداخت هرچه سریع‌تر این اعتبار، سهم هر راننده طبق میزان پیمایش در پایان دوره‌های 7 روزه و به شکل هفتگی پرداخت خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چرا اول ماه نریختن واسشون

  2. بیچاره تاکسی دار ها