آنر V30

مشخصات نهایی گوشی آنر V30 اعلام شد؛ کایرین 990 و پشتیبانی از 5G

گوشی‌های جدیدی آنر V30 و  آنر وی 30 پرو (HonorV30 Pro) سه روز دیگر در تاریخ 26 نوامبر رسما معرفی خواهند شد. به تازگی مشخصات این گوشی‎‌ها توسط آنر اعلام شده اند.

گوشی‌های آنر V30 و V30 پرو چند روز دیگر معرفی خواهند شد. به تازگی شرکت آنر تایید کرده که این پرچمداران جدید به پردازنده کایرین 990 مجهز خواهند بود.

آنر در فاصله‌ی تنها چند روز به معرفی پرچمداران جدید خود، ویدئو کلیپی در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده و برخی از ویژگی‌های اسمارت فون خود را فاش کرده است. طی این کلیپ بار دیگر بر روی پشیبانی سری وی 30 از اتصال 5G تاکید شده است.

آنر V30

در خبری دیگر، با توجه به تصویری که در این شبکه اجتماعی منتشر شده، گوشی V30 قیمتی معادل 645 یورو خواهد داشت. همچنین در این گوشی ویژگی‌ای وجود دارد که آنر آن را دوربین ماتریکس نامیده است.

V30 به تازگی در پنچمارک AnTuTu نیز دیده شده بود. طبق اطلاعات این پنجمارک، گوشی جدید آنر با رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 10 و نمایشگر Full HD پلاس عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که پیش از این لو رفته بود، این گوشی حفره‌ای بیضی شکل در بالای نمایشگر خود خواهد داشت و دوربین سلفی دوگانه این گوشی را میزبانی خواهد کرد.

اطلاعات بیشتر درمورد مشخصات و قیمت گذاری سری V30 پس از رونمایی منتشر خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. 5جیش که کاملا معلوم بود نیازی نداره بگید