هواوی نوا 5 تی پرو

طراحی و مشخصات هواوی نوا 5 تی پرو در لیست اندروید اینترپرایز دیده شد

بر اساس اطلاعاتی که در وبسایت اندروید اینترپرایز منتشر شده، ما جزئیاتی از طراحی و مشخصات گوشی هواوی نوا 5 تی پرو (Huawei Nova 5T Pro) را به دست آورده‌ایم.

هواوی در ماه آگوست گوشی نوا 5 تی (Huawei Nova 5T) را معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد نسخه پرو این گوشی را نیز عرضه کند و به همین دلیل به تازگی اطلاعاتی از نوا 5 تی پرو (Huawei Nova 5T Pro) در وبسایت اندروید اینترپرایز (Android Enterprise) ظاهر شده است.

مشخصات هواوی نوا 5 تی پرو

لیست اطلاعات گوشی هواوی نوا 5 تی پرو در اندروید اینترپرایز شامل تصویری از این گوشی می‌شود که بر اساس آن طراحی نوا 5 تی پرو شباهت زیادی به نوا 5 تی دارد. همچنین طبق این لیست، گوشی هواوی نوا 5 تی پرو دارای نمایشگر 5.5 اینچی، 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 9 پای است. تراشه NFC و حسگر اثر انگشت که احتمالا مانند 5T در سمت راست گوشی قرار می‌گیرد، از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شوند. علاوه بر آن به نظر می‌رسد نوا 5 تی پرو در دو نسخه با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

هواوی نوا 5 تی تقریبا همان گوشی آنر 20 است و حالا ظاهرا نوا 5T Pro نیز با آنر 20 پرو برابری می‌کند. این بدان معناست که نوا 5T پرو با چیپست کایرین 980، دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی عرضه می‌شود. البته آنر 20 پرو دارای نمایشگر 6.26 اینچی است، در حالی که طبق لیست اندروید اینترپرایز گوشی نوا 5 تی پرو از صفحه نمایش 5.5 اینچی بهره می‌برد.

در حال حاضر ما باید منتظر اطلاعات بیشتری از هواوی نوا 5 تی پرو باشیم تا مطمئن شویم که این گوشی در واقع یک نسخه بازسازی شده از آنر 20 پرو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*