ایرپادز پرو

تفاوت ایرپادز پرو اصلی و تقلبی را بدانید (گجت تی وی)

مدتی پیش هدفون بی سیم تو گوشی اپل AirPods Pro معرفی شد. اکنون قصد داریم با یک ویدیو تفاوت‌های ایرپادز پرو اصلی و تقلبی را به شما معرفی کنیم.

در اوایل آبان 98 شرکت اپل سرانجام از هدفون بی سیم تو گوشی ایرپادز پرو (Apple AirPods Pro) با طراحی متفاوت نسبت به نسل قبلی ایرپادز رونمایی کرد. ایرپادز پرو جدید از فناوری نویز کنسلینگ فعال یا حذف نویزهای محیطی بهره می‌برد و این امکان وجود دارد تا بدون دخالت دست، دستیار صوتی سیری را صدا بزنید و از خدمات آن استفاده کنید. سری‌های سیلیکونی نیز در این مدل اضافه شده و به جای‌گیری بهتر آن در گوش‌های شما کمک می‌کند. AirPods Pro با قیمت 249 دلار به بازار عرضه می‌شود.

اما همانطور که می‌دانید به محض معرفی این گجت‌های دوست داشتنی، بسیاری از کارخانه‌ها به خصوص کارخانه‌های چینی آماده هستند که نمونه تقلبی آن را نیز بسازند و روانه بازار کنند. ایرپادز پرو هم که یکی از پرفروش‌ترین محصولات اپل و محبوب‌ترین هدفون‌های بی سیم محسوب می‌شود از این قاعده مستثنی نبوده و بعضا مشاهده می‌کنید که مدل‌های تقلبی آن در بازار به فروش می‌رسند. به همین دلیل در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم می‌خواهیم تفاوت‌های ایرپادز پرو اصلی و تقلبی را به شما معرفی می‌کنیم تا در هنگام خرید آن سرتان کلاه نرود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

ویدیوی فرق ایرپادز پرو اصلی و تقلبی