تبلت هواوی مدیاپد پرو

تبلت هواوی مدیاپد پرو معرفی شد؛ یک تبلت پرچمدار با حفره روی نمایشگر

تبلت پرچمدار هواوی مدیاپد پرو (Huawei MediaPad Pro) رسما معرفی شد. این تبلت از طراحی حفره روی نمایشگر، سخت افزار قدرتمند و یک قلم هوشمند برخوردار است.

نمایشگرهای دارای حفره انتخاب اصلی طراحی گوشی‌ها در سال گذشته بود و بعید به نظر می‌رسد به زودی بخواهیم با آن‌ها خداحافظی کنیم. تا بدین لحظه ما فقط استفاده از این طراحی را در تبلت‌ها مشاهده کرده بودیم، اما حالا هواوی تصمیم گرفته از آن در طراحی تبلت هواوی مدیاپد پرو خود استفاده کرده و آن را به دنیای تبلت‌ها بیاورد. مدیاپد پرو، یک تبلت پرچمدار است که با هدف رقابت با آیپد پرو اپل و گلکسی تب اس 6 سامسونگ تولید شده است.

مشخصات فنی

یک پنل 10.8 اینچی AMOLED با وضوح 2560 در 1600 پیکسل و نسبت ابعاد 16:10 در قاب جلویی این گوشی جای گرفته است. هواوی می‌گوید ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن فقط 4.9 میلی‌متر است که کمک می‌کند نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 90 درصدی به دست آید. دوربین سلفی این گوشی در یک حفره روی نمایشگر جای گرفته و چهار اسپیکر را نیز می‌توان در اطراف این تبلت یافت.

تبلت هواوی مدیاپد پرو

تبلت هواوی مدیاپد پرو از تراشه‌ی کایرین 990 هواوی با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قدرت می‌گیرد. ضمنا، در دو نسخه‌ی Wi-Fi و LTE عرضه خواهد شد. وزن آن 460 گرم بوده و ابعاد آن برابر با 159 در 245 در 7.2 میلی‌متر است. همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی را نیز می‌توان روی قاب پشتی آن یافت.

تبلت هواوی مدیاپد پرو

در بخش نرم افزاری، ما اندروید 10 را در راس رابط کاربری EMUI 10 داریم؛ گرچه همانند دیگر دیوایس‌های هواوی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند. هواوی حالت کالیبراسیون مالتی اسکرین را در این دیوایس ارائه کرده که به شما اجازه می‌دهد در لحظه یک گوشی هوشمند هواوی را نیز روی تبلت خود شبیه‌سازی کنید. آن همچنین دارای یک حالت لپ تاپی است که می‌تواند تجربه‌ای نزدیک‌تر به رابط کاربری کامپیوترها با عملکرد چند پنجره‌ای را ارائه کند.

ظرفیت باتری این تبلت جذاب برابر 7250 میلی‌آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سیمی 40 وات، شارژ بیسیم 15 وات و شارژ بیسیم معکوس 7.5 وات پشتیبانی می‌کند. هواوی همچنین یک قلم هوشمند به نام M-Pen را نیز همراه با این تبلت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

تبلت هواوی مدیاپد پرو

قیمت هواوی مدیاپد پرو

هواوی تبلت جدید خودش را در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و نارنجی با قیمت 470 دلار برای نسخه‌ی وای فای با پیکربندی 6/128 گیگابایتی، قیمت 540 دلاری برای نسخه LTE با پیکربندی 6/128 گیگابایت و 540 دلار با پیکربندی 8/256 گیگابایتی به فروش خواهد رساند. پیش فروش مدیاپد Pro نیز از امروز آغاز شده است. هواوی همچنین اشاره کرده است که در حال کار روی توسعه‌ی نسخه‌ی 5G مدیاپد Pro نیز هست که آن در سه ماهه‌ی نخست سال 2020 آماده‌ی ورود به بازار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*