هواوی ساند ایکس

اسپیکر هوشمند هواوی ساند ایکس (Huawei Sound X) معرفی شد

اسپیکر هوشمند هواوی ساند ایکس (Huawei Sound X) رسما معرفی شد. این اسپیکر از ساب‌ووفر دوگانه 60 وات و امکانات جذاب دیگری که در ادامه می‌خوانید بهره می‌برد.

کمپانی هواوی ساعاتی پیش از جدیدترین اسپیکر هوشمند خود پرده برداری کرد. هواوی ساند ایکس نام این اسپیکر جدید ساخته شده با همکاری شرکت فرانسوی Devialet است که برای تولید اسپیکرهای گران قیمت خود مشهور است. ساند ایکس از ساب‌ووفر دوگانه 60 وات، صدای فراگیر 360 درجه‌ای Hi-Res، افکت‌های صوتی تئاتر خانگی Virtual 5.1، لمس تک لمسی و کنترل از طریق HiLink بهره می‌برد.

این اسپیکر هوشمند به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای، رم 512 مگابایتی و حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی مجهز شده است. یک میکروفون ضد نویز داخلی درون آن قرار دارد، یک کلید فیزیکی برای قطع صدا، کنترل‌های ولوم صدا و همچنین یک دستیار مجازی هوشمند در دسترس کاربران قرار خواهند داشت.  Sound X یک قاب فلزی پوشیده است که 165 میلی‌منر عرض، 203 میلی‌متر ارتقاء و 3.5 کیلوگرم وزن دارد. از نظر ارتباطی نیز می‌توان وای فای و بلوتوث نسخه 5 را در آن یافت.

قیمت هواوی ساند ایکس

هواوی اسپیکر هوشمند جدید خودش را در رنگ مشکی و با قیمتی در حدود 284 دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد. شما همچنین می‌توانید این اسپیکر را با بهره‌گیری از Stereo Set با قیمت 552 دلار خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*