ساعت هوشمند هواوی واچ GT2

فروش یک میلیون دستگاهی ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 در عرض 45 روز

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی اعلام کرده است که این شرکت موفق به فروش 1 میلیون دستگاه از ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 در عرض تنها 45 روز شده است!

ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی روز گذشته در رویداد معرفی محصولات جدید این کمپانی شامل تبلت مدیاپد پرو، اطلاعاتی از فروش دیوایس‌های مختلف این شرکت را ارائه کرد. به گفته‌ی وی، فروش جهانی گوشی‌های خانواده میت 30 هواوی از مرز 7 میلیون دیوایس گذر کرده است و ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 نیز در عرض 45 روز عرضه‌ی خود، رکورد فروش 1 میلیون دستگاه را به نام خود ثبت کرده است.

هواوی واچ جی تی 2 از پردازنده‌ی Kirin A1 قدرت می‌گیرد و به یک نمایشگر با شیشه‌ی 3 بعدی برای تجربه‌ی بدون حاشیه‌ی گسترده‌تر مجهز شده است. این گجت پوشیدنی از بلوتوث برای پخش موسیقی و برقراری ارتباط پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تمام قابلیت‌های تناسب اندام موجود در دیگر ساعت‌های هوشمند را ارائه کند. این ساعت از 15 نوع ورزش شامل 8 ورزش در محیط خارجی و 7 ورزش در محیط داخلی پشتیبانی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این ساعت، توصیه می‌کنیم مطلب ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 با یک باتری قدرتمند معرفی شد را مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*