آنر مجیک واچ 2

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 با عمر باتری 14 روزه معرفی شد

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 (Honor MagicWatch 2) با عمر باتری 14 روزه معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت ساعت جدید آنر بیشتر آشنا شوید.

برند آنر از دومین نسل ساعت هوشمند خودش رونمایی کرد. آنر مجیک واچ 2 تازه معرفی شده، عمر باتری 14 روزه را ارائه می‌کند و تمرکز ویژه‌ای روی سلامت کاربرانش دارد. این ساعت به لطف استاندارد 5ATM کاملا در برابر نفوذ آب مقاوم است و این بدان معناست که شما می‌توانید آن را با خود به استخر و دریا نیز ببرید.

نسل جدید مجیک واچ قادر به نمایش ضربان قلب، ردیابی مسافت پیموده، سرعت و کالری‌های سوزانده‌ی شماست. آن می‌تواند امتیاز SWOLF (سنجش بهره‌بری شنا) شما را نیز محاسبه کند. هرچه این امتیاز کمتر باشد، بدان معناست که شنای شما نیازمند کار بیشتر است.

آنر مجیک واچ 2

در طول روز این ساعت ضربان قلب شما را زیر نظر دارد و اگر خیلی بالا یا پایین بود، به شما هشدار خواهد داد. آن همچنین استرس را می‌فهمد و به شما راهنمایی می‌کند تا با تمرین تنفسی، بر آن پیروز شوید. در نهایت آن می‌تواند خواب شما را زیر نظر بگیرد و پیشنهاد‌هایی را برای بهتر کردن آن ارائه کند. آن می‌تواند 6 نوع اختلال خواب را تشخیص دهد.

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 دارای 15 نوع ورزش از هاکی گرفته تا قایقرانی است. آن از GPS و GLONASS برای مطلع شدن از موقعیت جغرافیایی شما نیز پشتیبانی می‌کند. این ساعت از فولاد ضد زنگ سری 361L ساخته شده و در دو اندازه‌ی 46 و 42 میلی‌متری عرضه خواهد شد. آن‌ها به ترتیب دارای نمایشگرهای 1.4 و 1.2 اینچی هستند. هر دو نمایشگر از نوع AMOLED و تراکم پیکسلی 325ppi است که به معنای وضوح 454 در 454 پیکسل در مدل بزرگ‌تر و 390 در 390 پیکسل در مدل کوچک‌تر خواهد بود.

در قلب تپنده‌ی Honor MagicWatch 2 می‌توان تراشه‌ی کایرین ای 1، همان تراشه‌ی قدرت‌بخش ساعت هواوی واچ جی تی 2 را یافت. 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز در اینجا وجود دارد که 2 گیگابایت آن می‌تواند برای ذخیره‌ی 500 آهنگ کافی باشد. شما همچنین می‌توانید از فاصله‌ی 150 متری از گوشی خود، به تماس‌ها پاسخ دهید.

در تبلیغات این ساعت، عمر باتری 14 روزه برای 90 دقیقه ردیابی جی پی اسی، 30 دقیقه مکالمه‌ی بلوتوثی و 30 دقیقه گوش دادن به موسیقی هر هفته در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که این عمر باتری برای مدل 46 میلی‌متری است.

قیمت آنر مجیک واچ 2

نسخه 42 میلی‌متری این ساعت با قیمت 155 دلار و نسخه‌ی 46 میلی‌متری آن با قیمت 170 دلار عرضه می‌شود. قیمت نسخه‌ی طلایی 42 میلی‌متری آن نیز 200 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*