سهمیه بنزین نیسان

سهمیه بنزین نیسان افزایش پیدا کرد

رئیس کارگروه اتحادیه‌های حمل و نقل اعلام کرد پس از جلسه‌های اخیر تصمیم بر آن شد تا سهمیه بنزین نیسان افزایش پیدا کند و به 800 لیتر برسد.

حسین زندی، رئیس کارگروه اتحادیه‌های حمل و نقل در مورد اثر بنزین بر فعالیت و خدمات این اتحادیه عنوان کرد با اعضای اتحادیه جلسه‌های زیادی را برگزار کردیم و از آنها خواسته شد که در حال حاضر نرخ‌ها را افزایش ندهند، اما آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد این است که سایر اقلام با افزایش قیمت مواجه شده‌اند و همین موضوع باعث افزایش هزینه‌های ما می‌شود. وی افزود در حقیقت فقط موضوع افزایش قیمت بنزین نیست؛ چراکه سایر کالاهای مصرفی نیز تاثیرگذار هستند.

جزئیات افزایش سهمیه بنزین نیسان

حسین زندی در ادامه عنوان کرد من به نمایندگی از اتحادیه حمل و نقل شهری، آژانس‌ها، وانت بارها و سایر اتحادیه‌های مرتبط باید اعلام کنم که طی هفته اخیر با مقامات دولتی و انتظامی 4 جلسه برگزار کردیم تا از ورود جامعه به یک شوک بزرگ جلوگیری کنیم. وی تاکید کرد در این راستا قرار شد تا از هفته آینده سهمیه بنزین نیسان به 800 لیتر و ون به 600 لیتر افزایش پیدا کند که قیمت هر لیتر نیز 1500 تومان خواهد بود. وی افزود علاوه بر این موارد، در هفته آینده در میدان مرکزی میوه و تره‌بار با وانت بارها جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد.

رئیس کارگروه اتحادیه‌های حمل و نقل در پایان خاطرنشان کرد ما برای هر وانت به صورت روزانه 30 لیتر بنزین اختصاص داده‌ایم تا آنها فشار زیادی را متحمل نشوند، اما طبق اظهارنظرهای رانندگان لاستیک، لوازم یدکی و سایر قطعات خودرو با افزایش قیمت مواجه شده‌اند. از این رو اتحادیه‌ها، دولت و تعزیرات در تلاش هستند تا به مردم فشار کمتری وارد شود، اما به طور کلی قیمت سوخت با افزایش 50 درصد مواجه شده است و امیدوار هستیم تا این افزایش قیمت شیب آرامی داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*