قیمت خودروهای گازسوز

قیمت خودروهای گازسوز 7 تا 10 میلیون تومان افزایش یافت

عضو اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران اتومبیل اعلام کرد قیمت خودروهای گازسوز روند افزایشی پیدا کرده و شاهد افزایش 7 تا 10 میلیون تومانی قیمت این خودروها در بازار هستیم.

علی‌رضا پورحسنی، عضو اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران اتومبیل اعلام کرد طی 10 روز گذشته قیمت‌ها در بازار با افزایش مواجه بوده و با توجه به اینکه قیمت ارز از ابتدای هفته قبل رشد داشته است، روند افزایش قیمت‌ها نیز شدت گرفت، اما به طور کلی طی هفته جاری شاهد ثبات قیمت در بازار بودیم و برخی از خودروها نیز کاهش قیمت را تجربه کردند.

تاثیر افزایش قیمت بنزین روی خودروهای داخلی و خارجی

عضو اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران اتومبیل در ادامه بیان کرد تا قبل از اینکه طرح سهمیه بندی بنزین اجرا شود و قیمت بنزین افزایش پیدا کند، در بازار افزایش قیمت خودروها دارای شیب ملایمی بود که دلیل آن به موضوع کاهش عرضه و تعویق تعهدات از سوی خودروسازان مربوط می‌شد، اما به دلیل سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین، روند افزایش قیمت خودرو شدت پیدا کرد.

افزایش چشمگیر قیمت خودروهای گازسوز

علی‌رضا پورحسنی در خصوص آخرین وضعیت قیمت خودروهای گازسوز در بازار نیز اعلام کرد با توجه به افزایش قیمت بنزین، قیمت خودروهای گازسوز نیز 7 تا 10 میلیون تومان افزایش را تجربه کرده‌اند. وی افزود قیمت خودروهای هیبریدی نیز از 100 تا 150 میلیون تومان افزایش پیدا کرده که به احتمال زیاد این افزایش از نظر روانی ایجاد شده است. وی در پایان خاطرنشان کرد اگر در میزان عرضه خودرو تغییری ایجاد نشود، شرایط قیمت ثابت باقی می‌ماند.