بسته اینترنت ایرانسل

مدت بسته اینترنت ایرانسل برای کاربران این اپراتور تمدید شد + یک گیگ هدیه

مدت بسته اینترنت ایرانسل با هدف جبران قطعی اخیر برای کاربران این اپراتور تمدید شد و ایرانسل به تمامی کاربران خود یک گیگابایت اینترنت هدیه ارائه می‌کند.

بر اساس اعلام اپراتور ایرانسل، اپراتور دوم کشور برای جبران قطعی اینترنت روزهای گذشته قصد دارد طرح‌هایی چون تمدید مدت بسته اینترنت و ارائه یک گیگابایت اینترنت هدیه را به کاربران خود ارائه دهد. طبق اعلام ایرانسل با وجود اینکه در روزهای اخیر قطعی اینترنت خارج از اراده این اپراتور بوده است، اما طرح‌های جبرانی با هدف تکریم حقوق مشتری انجام می‌شوند.

جزئیات تمدید مدت بسته اینترنت ایرانسل

طبق اعلام ایرانسل مشترکانی که از قبل دارای بسته‌های اینترنت فعال بوده‌اند و تاکنون مهلت استفاده از آنها به اتمام نرسیده است، قادر خواهند بود 7 روز بیشتر از بسته خود استفاده کنند. همچنین آن دسته از مشترکان ایرانسل که دارای بسته های اینترنتی بوده‌اند، اما بسته آنها در زمان قطعی اینترنت منقضی شده است، به تعداد روزهای قطعی اینترنت قبل از انقضای بسته به اضافه یک روز بیشتر قادر خواهند بود از باقی مانده بسته‌های خود بهره ببرند؛ برای مثال اگر در روز دوم قطعی اینترنت، بسته یک مشترک به اتمام رسیده باشد، باقی مانده استفاده نشده بسته پس از رفع اختلال برای این مشترک به میزان 3 روز فعال خواهد شد.

اپراتور دوم کشور برای کلیه مشترکان خود نیز یک گیگابایت اینترنت رایگان هدیه داده است که مشترکان اینترنت موبایل برای بهره‌مندی از آن باید کد دستوری ستاره 98 مربع (#98*) را شماره‌گیری کنند. مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت یا TD-LTE هم برای بهره‌مندی از این هدیه می‌بایست از روش نرم افزار کاربردی ایرانسل من به آدرس اینترنتی irancell.ir/myirancell اقدام کنند.