آیفون 12 پرو 5.4 اینچی

آیفون 12 پرو 5.4 اینچی به نمایشگر مدرن ساخت سامسونگ تجهیز می‌شود

انتظار می‌رود اعضای خانواده iPhone 12 نخستین گوشی‌های 5G اپل باشند. طبق پیش‌بینی یکی از تحلیلگران سرشناس، سال آینده پرچمدار 6.7 کمپانی با یک مدل اقتصادی 6.1 اینچی و البته آیفون 12 پرو 5.4 اینچی همراهی خواهد شد.

مینگ-چی کو مشهورترین تحلیلگر محصولات اپل معتقد است این کمپانی قصد دارد به دوران تولید گوشی‌های کامپکت بازگردد؛ چیزی که اخیرا رسانه‌های کره‌ای هم آن پرداخته‌اند. البته موضوع اصلی گزارش کره‌ای‌ها، تامین پنل‌های اولد برای اپل توسط سامسونگ و ال جی بود؛ اما ظاهرا به افشای سایز مدل‌های 2020 آیفون منجر شده است.

آیفون 12 پرو 5.4 اینچی ؛ پرچمدار کامپکت اپل

بر این اساس، مدل 5.4 اینچی آیفون 12 دارای پسوند پرو خواهد بود که با پیش‌بینی مینگ-چی کو تطابق دارد. گوشی 6.7 اینچی اما آیفون 12 پرو مکس یا چیزی شبیه به این نام‌‌گذاری خواهد شد. مدل 6.1 اینچی هم باید جانشین مستقیم آیفون 11 باشد.

صفحه نمایش مدل‌های 2020 آیفون

دو مدل 6.7 و 5.4 اینچی آیفون 12 پرو به نمایشگرهای اولد Y-Octa مجهز می‌شوند که سامسونگ تولید می‌کند. این نمایشگرها با داشتن ماژول لمسی یکپارچه، بی‌نیاز از وجود یک لایه مجزای حساس به لمس هستند؛ چیزی که افزایش کیفیت و کاهش ضخامت آن‌ها را به همراه دارد. ظاهرا در تامین پنل برای سومین مدل، ال جی هم نقش ایفا می‌کند؛ اما نمایشگر اولد آیفون 12 آن لایه لمسی اضافه را خواهد داشت.

رندر آیفون 12

پیش‌تر اپل از پنل‌های OLED ال جی در ساعت‌های هوشمند خود استفاده کرده بود؛ اما شاید این یک محک جدی نبوده باشد. بنابراین منطقی است که تامین نمایشگر مدل ارزان‌تر آیفون 12 را به LG بسپارد. از طرفی، کمپانی کوپرتینویی هنوز تولیدکنندگان چینی مانند BOE را هم قابل اتکا نمی‌داند و تنها گزینه‌های موجود، همین دو شرکت کره‌ای هستند.

ناگفته نماند که ال جی اخیرا پیشرفت‌های مهمی را تجربه کرده و به کیفیت لازم برای ساخت نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس هم رسیده؛ ولی احتمالا تامین میلیون‌‌ها پنل 6.7 اینچی از توان این کمپانی خارج است. پس فقط در تولید ارزان‌ترین مدل 2020 آیفون مشارکت خواهد داشت.

طراحی آیفون 12 پرو 5.4 اینچی

این گوشی کامپکت باید به کوچکی آیفون 8 باشد. البته از همان تراشه A14 برادر بزرگ‌تر خود بهره خواهد برد و شاید از شبکه 5G هم پشتیبانی کند. دیگر ویژگی احتمالی آن، قیمت بسیار بالایش است. گفته می‌شود جنس بدنه‌ی مدل‌های 2020 آیفون، فلزی-شیشه‌ای با کناره‌های تخت خواهد بود؛ چیزی که از آیفون 4 به یاد داریم. با تمام این تفاسیر، برای آشنایی بیشتر با طراحی دستگاه باید منتظر انتشار تصاویر لو رفته باشیم.

علاوه بر این‌ها، شایعاتی از معرفی جانشین آیفون اس ای در بهار 2020 هم شنیده می‌شود؛ یک گوشی کامپکت دیگر که البته قیمت ارزان‌تری از آیفون ۱۲ پرو 5.4 اینچی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    راستی چرا همیشه پنل های oled شیاعومی ، وان پلاس ، هواوی ، اپل و ..

    به نسبت پنل های oled سامسونگ ، تراز سفیدی بهتری دارن ؟
    توی کلیپ ها همیشه دیدم
    Oled سامسونگ همیشه به زردی و کدر بودن میزنه
    ولی oled سایرین شفاف و سفید بوده !
    در حالی که همشون oled هستن …
    علت نرم افزاری است ، یا جنس مواد ؟