گلکسی آر 5

گوشی گلکسی آر 5 سامسونگ همان نسخه لایت اس 10 است!

گزارش تازه‌ای منتشر شده که به عرضه‌ی نسخه لایت گلکسی اس 10 سامسونگ با نام گلکسی آر 5 (Samsung Galaxy R5) در برخی بازارها اشاره دارد.

اطلاعات زیادی را طی چند مدت گذشته در مورد گوشی گلکسی اس 10 لایت شنیده‌ایم. این این یک پدیده‌ی معمول است که یک گوشی هوشمند با چندین نام به بازارهای مختلف عرضه شود. اکنون به نظر می‌رسد این مورد در ارتباط با گوشی گلکسی اس 10 لایت نیز صدق می‌کند. یک پرس و جوی تازه نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است با نام گلکسی آر 5 نیز عرضه شود.

گلکسی آر 5 متعلق به کدام بازار است؟

یک منبع پرس و جویی را در مورد کد IMEI گوشی گلکسی اس 10 لایت (SM-A915F) که به تازگی موفق به کسب تاییدیه FCC شده، انجام داده است و نتایج جالب توجهی را به دست آورده است. بازخوردها نشان می‌دهد که این کد، دقیقا مشابه کد یک گوشی به نام گلکسی آر 5 خواهد بود.

گزارش‌هایی را نیز قبلا در مورد عرضه‌ی این دیوایس با چندین نام شنیده‌ بودیم. در حال حاضر می‌توانیم این موضوع  را تایید شده بدانیم، اما جزئیات دقیق‌تری نظیر آنکه کدام نام‌ها مربوط به کدام بازارها هستند هنوز در دست نیست.

بر اساس آنچه در سایت گیک‌بنچ رویت می‌شود، گوشی Samsung SM-G770F که همان اس 10 لایت است، در حالت تک هسته‌ای امتیاز 742 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 2604 را به نام خودش ثبت کرده است. این گوشی می‌تواند از تراشه‌ی اسنپدراگون 855 کوالکام قدرت گیرد که 8 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. علاوه بر این باید به حضور اندروید 10 در راس بخش نرم افزاری و یک باتری 4370 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب آن اشاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اسمش اس 10لابت میبود بهتر بود