آپدیت جدید کلش رویال

دانلود آپدیت جدید کلش رویال (7 آذر 98) با تغییراتی بسیار جذاب

آپدیت جدید کلش رویال منتشر شد. آپدیت ماه نوامبر (7 آذر 98) Clash Royale با تغییراتی بسیار جذاب آمده که در ادامه می‌توانید این به روز رسانی را با لینک مستقیم دانلود کنید.

بالاخره آپدیت ماه نوامبر بازی کلش رویال هم منتشر شد. به گفته شرکت سازنده بازی، یعنی شرکت سوپرسِل، آپدیت جدید کلش رویال قرار است فضا را برای شروع فصل 6 این بازی آماده کند. فصل 6 کلش رویال در روز دوشنبه 11 آذر (2 دسامبر) به طور رسمی آغاز خواهد شد.

آپدیت جدید کلش رویال

احتمالا اصلی‌ترین تغییری که در به روز رسانی 3.2.0 کلش رویال به وجود آمده، تغییر مدت زمان نبردها است. بر اساس این آپدیت، دیگر مدت زمان نبردها 6 دقیقه نیست و هر دست، تنها 5 دقیقه طول خواهد کشید. ضمن اینکه اورتایم (OverTime) هم به 2 دقیقه کاهش یافته است.

تغییر مدت زمان نبردها، تاثیر مستقیمی هم بر سرعت و نحوه شارژ مجدد اِکسیرها که در بازی با نام Elixir Recharge Rate شناخته می‌شود، گذاشته است. از حالا به بعد، اکسیرها در دو دقیقه اول بازی با همان سرعت عادی شارژ، یا بهتر بگوییم، ری‌شارژ می‌شوند. در دقیقه سوم و چهارم سرعت شارژ مجدد اکسیرها دو برابر می‌شود و سپس برای هرچه جذاب‌تر شدن لحظات پایانی نبردها، سرعت شارژ اکسیرها در دقیقه آخر بازی 3 برابر می‌شود! اورتایم هم در دو دقیقه پایانی بازی رخ می‌دهد.

آپدیت جدید کلش رویال

شرکت Supercell دلیل ایجاد این تغییرات را بالاتر بردن سرعت گیم پلی و در نتیجه جذاب‌تر شدن هرچه بیشتر نبردها عنوان کرده است. این شرکت امیدوار است با ایجاد این تغییرات، کاری کند تا از ثانیه اول تا ثانیه آخر نبردها هیجان‌انگیز باشند. نکته جالبی که در رابطه با آپدیت جدید کلش رویال وجود دارد این است که کمتر از یک هفته دیگر و در روز جمعه 15 آذر (6 دسامبر) مرحله نهایی و فینال مسابقات بین‌المللی کلش رویال در سال 2019 موسوم به CRL 2019 برگزار خواهد شد.

اما آپدیت جدید کلش رویال صرفا باعث افزایش سرعت و هیجان بازی نشده و اصلاحات و تغییرات بسیار مهم دیگری هم در بخش‌های مختلف بازی به وجود آورده است. به عنوان مثال اطلاعاتی که در صفحه معرفی کارت‌ها قابل مشاهده هستند هم با تغییر مواجه شده‌اند. اصلی‌ترین تغییری که در این رابطه به وجود آمده این است که به صورت کاملا واضح و مشخص، در صفحه معرفی کارت‌ها توضیح داده شده که از این کارت بخصوص بهتر است در چه شرایطی استفاده کرد و استفاده از این کارت در چه شرایطی نمی‌تواند ایده چندان خوبی باشد! واضح است که این موضوع بیشتر از اینکه به بازیکنان کارکشته کلش رویال کمک کند، به کار کسانی می‌آید که قصد دارند به تازگی وارد دنیای جذاب این بازی شوند. ضمن اینکه به گفته سوپرسل، ظاهر و طراحی هنری برخی کارت‌ها هم تغییر کرده است.

تغییر بسیار مهم دیگری که در آپدیت 3.2.0 کلش رویال به وجود آمده، اصلاح قدرت برخی شخصیت‌های بازی است. به عنوان مثال میزان دمیج (Damage) یا همان آسیبی که “جلاد” (EXECUTIONER) می‌تواند به بازیکنان حریف وارد کند، 45 درصد کاهش یافته است! میزان دمیج “ساحره” یا همان ویچ (WITCH) نیز با کاهش 49 درصدی، عملا نصف شده است!

ممکن است که این موضوع ما را بیش از هر چیزی یاد اصطلاح نِرف (Nerf، هنگامی که قدرت یک کارکتر برای بالانس یا متعادل شدن بازی، کاهش پیدا می‌کند) بیاندازد اما با این حال کاهش دمیج این دو کارکتر لزوما به معنی نرف شدن آن‌ها نیست چرا که مثلا سرعت ضربه که در بازی با نام Hit Speed شناخته می‌شود، در این دو بازیکن افزایش پیدا کرده است. سرعت ضربه جلاد 4 درصد و سرعت ضربه ویچ هم 35 درصد افزایش پیدا کرده است. ضمن اینکه قابلیت Area Damage هم به کارکتر ویچ بازگشته و این کارکتر دوباره می‌تواند در آن واحد به چندتا از کارکترهای حریف آسیب برساند.

آپدیت کلش رویال 1.9.0

تغییر بعدی در بخش 2V2 TOUCHDOWN DRAFT به وجود آمده و حالا همه بازیکنان می‌توانند یک رانر سریع (Fast Runner) مانند هاگ رایدر (Hog Rider) و یک رانر بزرگ (Big Runner) مانند غول یا همان جاینت (Giant) در این بخش دریافت کنند. در بخش TROPHY ROAD هم تغییرات جذابی به وجود آمده و مهارت‌های رویال هاگز (Royal Hogs)، هیل (Heal) و اکسیر گولم (Elixir Golem) به ترتیب به آرناهای 7، 10 و 11 اضافه شده‌اند. این یعنی به عنوان مثال با دستیابی به Arena 10 می‌توانید مهارت Heal را کسب کنید.

آخرین تغییر مهمی که در آپدیت ماه نوامبر کلش رویال به وجود آمده هم چیزی است که قطعا بسیاری از طرفداران این بازی را هیجان زده خواهد کرد! اگر علاقه‌مند به استفاده از تیر و کمان هستید، احتمالا بسیار خوشحال خواهید شد که بدانید میزان دمیج یا آسیبی که Arrowها از حالا به بعد قرار است به دشمنان وارد کنند 23 درصد افزایش پیدا کرده است. اما این همه ماجرا نیست، در آپدیت جدید کلش رویال شما با استفاده از تیر و کمان، بجای پرتاب یک پیکان، در آن واحد 3 پیکان یا همان Arrow به سمت دشمنان خود پرتاب خواهید کرد!

در نهایت هم اینکه درست مانند هر آپدیت دیگری، در آپدیت جدید کلش رویال هم شاهد حذف شدن بسیار از باگ‌هایی که در فصل قبلی بعضا روی اعصاب کاربران راه می‌رفتند، خواهیم بود! همانطور که در ابتدای متن هم اشاره شد، فصل جدید کلش رویال با الهام از کریسمس و با نام کلش‌مَس (CLASHMAS) از دوشنبه همین هفته (11 آذر) به طور رسمی آغاز خواهد شد. سوپرسل که نسبت به این اتفاق بسیار هیجان‌زده است اما باید ببینیم طرفداران این بازی تا چه اندازه از فصل جدید کلش رویال استقبال می‌کنند.

دانلود آپدیت جدید کلش رویال 7 آذر 98 ( نوامبر 2019)