گلکسی اس 11

گلکسی اس 11 مجهز به سنسور مجزا برای ثبت تصاویر در شب خواهد بود

گوشی گلکسی اس 11 (Galaxy S11) مجهز به سنسور جداگانه برای ثبت تصاویر در شب خواهد بود. با اطلاعات بیشتری از سنسورهای پرچمدار آینده سامسونگ همراه شما هستیم.

به نظر می‌رسد دوربین پنجم سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس (Galaxy S11 Plus) به صورت اختصاصی برای ثبت تصاویر در شب در نظر گرفته شده است. این مسئله توسط letsgodigital که یک علامت تجاری ثبت شده در دفتر مالکیت تجاری اروپا را کشف کرده‌اند، مطرح شده است. شایعات منتشرشده، اندکی عجیب به نظر می‌رسند، زیرا دوربین‌های مختلف به صورت متقارن در ماژول بزرگ مربع شکل قرار نگرفته‌اند، اما با فرض درست بودن آن‌ها، قطعا دلیل موجهی برای این امر وجود دارد. سنسورها اندازه‌های مختلفی دارند و این موضوع به ما اجازه می‌دهد فرضیه‌ای درباره چگونگی چینش آن‌ها به دست آوریم.

بر اساس اطلاعات موجود، یک سنسور اصلی، سنسور تله فوتو، سنسور واید، سنسور 3 بعدی و همچنین یک سنسور مخصوص تصاویر شبانه را در گوشی گلکسی اس 11 خواهیم دید. با این که اطلاعات دقیقی از سنسورها مشخص نشده است، اما بر اساس شایعات منتشرشده در گذشته می‌دانیم دستگاه مجهز به سنسور اصلی 108 مگاپیکسل خواهد بود که توسط سامسونگ تولید شده و آن را در شیائومی می نوت 10 (Xiaomi Mi Note 10) هم مشاهده کردیم. خبر مهم دیگر را می‌توان ورود فوکوس خودکار لیزری دانست؛ این فناوری مدتی‌ست در دنیای گوشی های هوشمند وجود دارد، اما سامسونگ هرگز آن را به رسمیت نشناخت.

سنسور ثبت تصاویر در شب گلکسی اس 11

اینطور که پیداست، اخیرا گلکسی اس 11 با شماره مدل SM-G968B از GeekBench عبور کرده است. به نظر می‌رسد این گوشی مجهز به تراشه اگزینوس 9830 با فرکانس پایه 1.95 گیگاهرتز خواهد بود؛ این چیپست از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و دارای هشت هسته است، همچنین پرچمدار آینده سامسونگ دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود.

در نهایت این لیست نشان می‌دهد گوشی گلکسی اس 11 مجهز به سیستم عامل اندروید 10 خواهد بود. بد نیست بدانید این گوشی موفق به کسب امتیاز 427 در عملکرد تک هسته‌ای و امتیاز 2326 در عملکرد چند هسته‌ای شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*