لامبورگینی ویژن گرن توریزمو

لامبورگینی ویژن گرن توریزمو ؛ اولین گام لامبورگینی به دنیای گرن توریزمو اسپرت

لامبورگینی ویژن گرن توریزمو معرفی شد. شرکت لامبورگینی با رونمایی از این مدل مفهومی نخستین گام خود را به دنیای گرن توریزمو اسپرت برداشت. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

شرکت ایتالیایی لامبورگینی در رویدادی که در شهر مونت کارلو برگزار شد از مدل مفهومی لامبورگینی ویژن گرن توریزمو (Lamborghini Vision Gran Turismo) پرده برداشت. مدل اصلی این خودرو در سال 2020 و در بازی گرن تورزمو رونمایی خواهد شد که به نوعی نخستین گام لامبورگینی به دنیای گرن توریزمو اسپرت محسوب می‌شود.

مشخصات لامبورگینی ویژن گرن توریزمو

لامبورگینی ویژن گرن توریزمو

استفانو دومنیکالی، مدیرعامل لامبورگینی در زمان رونمایی از این خودرو اعلام کرد لامبورگینی در صنعت خودرو یک برند جوان به شمار می‌رود و با معرفی این محصول قصد داریم دید جدید خود را تحت عنوان یک مدل واقعی به نمایش بگذاریم. این محصول از طراحی جالب و آینده‌نگرانه‌ای برخوردار است که در نسل جدید بازی‌های کامپیوتری نگاه بسیاری از علاقه‌مندان سوپراسپرت‌ها را به خود جلب کرده است.

لامبورگینی ویژن گرن توریزمو

این محصول لامبورگینی دارای طراحی بسیار جذابی بوده و در بخش جلو و عقب آن شاهد چراغ‌های Y شکل هستیم. در قسمت عقب نیز یک باله بزرگ به چشم می‌خورد و از سایر نکات برجسته این خودرو می‌توان به باله‌های جداگانه با بدنه در بخش جلو و گلگیرهای پهن اشاره کرد. نکته حائز اهمیت دیگر این خودرو همان محل جای‌گیری راننده است که در بخش جلو به شکل یک جت جنگنده طراحی شده است.

لامبورگینی ویژن گرن توریزمو

در این خودرو با توجه به اینکه راننده در قسمت وسط خودرو قرار می‌گیرد، طراحان کلیه اطلاعات مورد نیاز را بر روی فرمان فضایی آینده‌نگرانه به نمایش در آورده‌اند. این خودرو از یک موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی در کنار سیستم مایلد هیبریدی برخوردار شده است که سوپراسپرت سیان FKP 37 نیز از آن بهره می‌برد. این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 808 اسب بخار است و می‌تواند از صفر تا سرعت 100 کیلوتر بر ساعت را فقط ظرف مدت 2.8 ثانیه طی کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز بیش از 350 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

تصاویر لامبورگینی Vision Gran Turismo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی طراحی اش خوبه و عالی واقعا از دیدن اش اذت بردم و ذوق مرگ شدم

  2. صطعا آدم از رانندگی با این خودرو خسته نمیشه

  3. باید بگیم بتموبیل خخخ ولی خدای مثل بتموبیل بتمن خوشگله