خودروی سال 2020 اروپا

فینالیست‌های بهترین خودروی سال 2020 اروپا معرفی شدند

فینالیست‌های بهترین خودروی سال 2020 اروپا معرفی شدند. 7 خودرو نظیر پورشه تایکان و تسلا مدل 3 فینالیست‌های این دوره از رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند. در ادامه با اسامی کامل موجود در این لیست آشنا می‌شویم.

مدتی است که رقابت خودروی سال 2020 اروپا شروع شده است که بر اساس آخرین دور رای‌گیری توسط هیئت‌داوران حدود 35 خودرو نامزد رقابت خودرو امسال شده بودند، اما حالا در رای‌گیری جدید 7 خودرو به عنوان فینالیست‌های خودروی سال 2020 اروپا معرفی شدند. گفتی است خودروهایی قادر به شرکت در این رقابت هستند که کاملا جدید باشند و حداقل در 5 کشور اروپایی به فروش برسند.

فینالیست‌های رقابت خودروی سال 2020 اروپا

در ادامه لیست فینالیست‌های  این دوره از رقابت خودرو سال اروپا را به ترتیب حروف الفبا به همراه تصاویر هر یک از آنها مشاهده می‌کنید:

بی ام و سری 1 (BMW 1-Series)

خودروی سال 2020

فورد پوما (Ford Puma)

خودروی سال 2020

پژو 208 (Peugeot 208)

خودروی سال 2020

پورشه تایکان (Porsche Taycan)

خودروی سال 2020

رنو کلیو (Renault Clio)

خودروی سال 2020

تسلا مدل 3 (Tesla Model 3)

خودروی سال 2020

تویوتا کرولا (Toyota Corolla)

خودروی سال 2020

فرانک جانسن، رئیس هیئت‌داوران خودروی سال اروپا در خصوص این رقابت اعلام کرد این لیست که شامل 7 خودرو است به خوبی مسیر کنونی توسعه در صنعت خودروسازی جهان را نشان می‌دهد. امروزه خودروسازان در فرایند الکتریکی‌سازی موفق عمل کرده‌اند و محصولات آنها در موتورهای درون‌سوز از بالاترین استاندارد بهره می‌برند. در این لیست خودروهای پورشه تایکان و تسلا مدل 3 به عنوان نماینده خودروهای الکتریکی محسوب می‌شوند و این در شرایطی است که این خودروها در کنار پژو 208 به عنوان خودروهای تمام الکتریکی به صورت انبوه به بازارها عرضه شدند. بی ام و سری 1 نیز نشان داد که تکنولوژی پیشرانه درون‌سوز همچنان دارای پتانسیل‌های زیادی است.

خودروی سال 2020

در ماه فوریه اعضای هیئت‌داوران این دوره از رقابت خودرو سال اروپا برای رای‌گیری نهایی جلسه‌ای برگزار خواهند کرد در این جلسه برنده این رقابت انتخاب خواهد شد. برنده رقابت خودروی سال 2020 اروپا در نمایشگاه ژنو در تاریخ 2 مارس معرفی می‌شود. گفتنی است جگوار I-Pace در سال گذشته به عنوان برنده معرفی شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. جالبه واسه ما تو ضمینه ماشین هم صاحب نظر شدن بعضیا
    خوبه ماشینایی که تو خوابم نمیبینیت من داشتم

  2. فقط تسلا وسلام
    بعدشم پورشه