اندروید 10 برای ال جی جی 8

نسخه پایدار اندروید 10 برای ال جی جی 8 منتشر شد

انتشار نسخه بتای جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل برای ال جی جی 8 تینکیو از چندی پیش آغاز شده و حالا عرضه‌ی نسخه پایدار اندروید ۱۰ برای این مدل از سوی کمپانی سازنده آغاز شده است.

ال ‌جی در ماه گذشته برنامه عرضه نسخه بتای اندروید ۱۰ برای گوشی ال جی جی 8 تینکیو (LG G8 ThinQ) را در کشور کره جنوبی آغاز کرد. حال طبق گزارشات جدید عرضه نسخه پایدار سیستم عامل اندروید 10 برای این اسمارت فون در کشور کره جنوبی شروع شده است.

این آپدیت با ورژن نرم افزاری G820N20c منتشر خواهد شد. هنوز لیست کامل تغییرات در این به‌روزرسانی از سوی ال جی منتشر نشده است اما می‌دانیم که بسته امنیتی ماه نوامبر ۲۰۱۹ به همراه قابلیت های مهم اندروید ۱۰ درون آن تعبیه شده است.

تاریخ انتشار جهانی اندروید 10 برای ال جی جی 8

در حال حاضر می‌دانیم که تا چند هفته آینده تمام کاربران گوشی ال جی G8 ThinQ در کشور کره جنوبی این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا کاربران دیگر مناطق نیز به زودی می‌توانند آن را بر روی گوشی خود نصب نمایند یا خیر.

همچنین ال جی چندی پیش برنامه تست نسخه بتای اندروید ۱۰ برای مدل ال جی وی ۵۰ تینکیو را نیز در کشور کره جنوبی آغاز کرده بود و حالا با توجه به این که انتشار نسخه پایدار این ورژن برای جی 8 تینکیو آغاز شده است، احتمالا یک آپدیت پایدار برای مدل V50 ThinQ نیز دور از انتظار نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*