فورد موستانگ Mach-E

رزرو فورد موستانگ Mach-E برای سال 2021 تکمیل شد

چند روز پیش و پس از انتظار فراوان، سرانجام خودرو الکتریکی فورد موستانگ Match-E الکتریکی معرفی شد. این خودرو در سال 2021 روانه بازار خواهد و اکنون امکان رزرو آن فراهم شده است.

فورد موستانگ Mach-E اخیرا معرفی شد و در بین معدود کراس اوورهای الکتریکی قرار گرفت. این خودرو در حال حاضر در صف رزو برای خریداران قرار گرفت و با وجود آغاز رزرو وانت سایبرتراک تسلا، هفته‌ی مهمی برای رزرو ماشین‌های برقی رقم خورد.

فورد در نظر دارد دو تریم از موستانگ جدید را به عنوان نسخه‌ی فرست ادیشن و پریمیوم به دست مشتریان برساند. در اوایل سال 2021 نیز ادیشن‌های دیگر این خودرو معرفی خواهند شد که در میان آن‌ها قوی ترین نسخه‌ی موستانگ الکتریکی به عنوان Mach-E GT وارد بازار خواهد شد.

نسخه‌ی اولیه همیشه به عنوان یک نمونه‌ی محدود حساب می‌شود و مطمئنا افرادی که جدیدا قصد رزرو این خودرو را داشته‌اند، احتمالا از این تریم جا می‌مانند. سخنگوی شرکت فورد تایید کرد که رزرو نسخه‌ی اول این خودرو در آمریکا تکمیل شده است.

فورد موستانگ Mach-Eمدل‌های پایه و فرست ادیشن و پریمیوم پیشرانه‌هایی با قدرت 255، 282 و 332 اسب بخار دارند. گشتاور مدل پایه و فرست ادیشن 415 و نسخه‌ی پریمیوم 565 نیوتن متر است.

در نمونه‌ی پیشرفته این خودرو از باتری‌های نوع دوم Extended Range استفاده شده که انرژی لازم برای رانندگی تا مسافت 434 کیلومتر را فراهم می‌کند. نسخه‌های پایه نیز توانایی پیمودن 370 کیلومتر را با یک بار شارژ کامل دارد.

موستانگ Mach-E فرست ادیشن 60 هزار دلار قیمت گذاری شده است. فورد هنوز تعداد دقیقی از اتومبیل‌های فرست ادیشن که تولید خواهند شد اعلام نکرده است. اما تولید کلی این خودرو حدود 50 هزار دستگاه خواهد بود.

فورد موستانگ Mach-Eبا توجه به اختلاف نظرها پیرامون که اینکه آیا Mach-E می‌تواند واجد شرایط یک موستانگ واقعی باشد یا خیر، به نظر می‌رسد این خودرو علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است. هر رزرو این خودرو 500 دلار هزینه دارد که لزوما لازم نیست خریداری شود و در صورت تمایل، هزینه آن کاملا بازپرداخت خواهد شد. سفارشات رسمی تا چند ماه بعد در سال 2020 و نزدیک به زمان تولید انجام خواهد شد.

مطمئنا هفته‌ی بسیار جذابی برای طرافداران خودرو‌های الکتریکی بوده است و محصول فورد در کنار سایبرتراک تسلا رقابت جذابی را به وجود خواهند آورد. وانت تسلا نیز به نظر نمی‌رسد تا پیش از سال 2021 روانه بازار شود. شرایط رزرو محصول تسلا نیز در حال حاضر فراهم شده است. خودرو تمام الکتریکی فیسکر اوشن نیز به تازگی برای رزرو حاضر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*