پلی استیشن 5

تصاویر واقعی از کیت توسعه پلی استیشن 5 و کنترل‌های آن لو رفت

باز هم در توییتر شاهد افشای تصویر یکی دیگر از دستگاه‌های محبوب هستیم و این بار قرعه به نام پلی استیشن 5 افتاد. تصاویر واقعی از کیت توسعه PS5 و کنترل‌های آن منتشر شد.

تصویری جدید از کیت توسعه کنسول پلی استیشن 5 شرکت سونی با دسته بازی آن در توییتر اشتراک‌گذاری شده است و به سرعت توانست نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. در این تصویر دو کیت توسعه کنسول را مشاهده می‌کنیم که طراحی آن در گذشته مورد تایید قرار گرفته است. چیزی که نظر ما را در این تصویر به خود جلب کرد، دسته بازی پلی استیشن 5 است؛ با این که در فاصله دورتری از دوربین قرار دارد، اما برخی تفاوت‌های آن با دسته بازی پلی استیشن 4 توجه را به خود جلب می‌کند.

اولین تفاوت را می‌توان عدم وجود نوار مربوط به نور (لایت بار) دانست. همانطور که قبلا از پتنت ثبت شده در LetsGoDigital مشخص شد، در این تصویر کلیدهای L2 و R2 برجسته‌تر به نظر می‌رسند. ما فکر می‌کنیم DualShock 5 دارای میکروفون داخلی هم خواهد بود، اما نمی‌توان این مسئله را از تصویر منتشرشده فهمید.

پلی استیشن 5

دسته بازی PS5 باید از نسخه قبلی پیشرفته‌تر باشد؛ احتمالا شاهد میکروفون و همچنین کلیدهای برجسته و متناسب با نیاز کاربران خواهیم بود. همچنین باتری دسته بازی هم باید قوی‌تر باشد و روشن است که شارژ آن هم باید از طریق USB-C انجام شود. ما انتظار داریم که کنترل بازی جدید سونی، اندکی سنگین‌تر از مدل قبل باشد، اما مطابق با تصویر موجود، نمی‌توان گفت تغییرات زیادی در ظاهر ایجاد شده است.