دریافت رمز دوم یکبار مصرف

امکان دریافت رمز دوم یکبار مصرف از طریق پیامک فراهم شد

طبق اطلاعیه جدید بانک مرکزی کاربرانی که نمی‌توانند از گوشی های موبایل هوشمند مراحل دریافت رمز دوم یکبار مصرف را انجام دهند، از این پس قادر خواهند بود از طریق پیامک رمز دوم پویا را دریافت کنند.

از ابتدای دی ماه سال جاری طرح استفاده اجباری از رمز دوم پویا برای انجام تمام تراکنش‌های بدون حضور کارت بانکی اجباری می‌شود. از این رو مدتی است که بانک مرکزی در اطلاعیه‌های مختلف روش‌های دریافت رمز دوم پویا را به مشترکان تمام بانک‌های سراسر کشور اعلام می‌کند که اغلب این روش‌ها مبتنی بر گوشی های موبایل هوشمند هستند. از این رو بسیاری از کاربرانی که به گوشی های هوشمند دسترسی نداشتند دچار مشکل شدند. به همین دلیل بانک مرکزی در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد امکان دریافت رمز دوم پویا از روش پیامکی نیز برای مردم فراهم شده است.

دریافت رمز دوم یکبار مصرف با پیامک

در اطلاعیه جدید بانک مرکزی آمده است افرادی که نمی‌توانند از روش‌هایی بر پایه گوشی های موبایل هوشمند استفاده کنند، از این پس قادر خواهند بود رمز دوم پویا را به روش پیامک دریافت کنند. در این روش صاحبان کارت‌های بانکی در زمان انجام فرایند خریدهای اینترنتی یا تراکنش‌هایی که به رمز دوم نیاز است، می‌توانند گزینه دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک را انتخاب کنند که با ارسال درخواست، بانک صادرکننده کارت مشتری نیز رمز دوم یکبار مصرف را به شماره تلفن همراه وی ارسال خواهد کرد.

گفتنی است صاحبان کارت‌های بانکی که می‌خواهند رمز دوم پویا را از روش پیامک دریافت کنند، می‌بایست به شعب بانک صادرکننده مراجعه کنند یا از طریق سایر راهکارهایی که در سایت بانک اطلاع‌رسانی شده است، شماره تلفن همراه خود را ثبت و صحت آن را تایید کنند.

دانلود اپلیکیشن دریافت رمز دوم یکبار مصرف یا پویا برای سایر بانک ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*