مراحل فیلمبرداری لایو اکشن آواتار ۲ با انتشار تصویری از پشت صحنه به پایان رسید

مراحل فیلمبرداری لایو اکشن آواتار ۲ با انتشار تصویری از پشت صحنه به پایان رسید

تیم سازنده دنباله فیلم موفق و پرفروش آواتار امروز اعلام کردند که مراحل فیلمبرداری لایو اکشن فیلم آواتار ۲ (Avatar 2) با موفقیت به پایان رسیده و تصویری از پشت صحنه این عنوان منتشر کردند.

نسخه اول فیلم آواتار با موفقیت بی‌نظیری در اکران مواجه شد و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آن را تماشا کردند. به همین دلیل بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای فیلم و سینما در انتظار ساخت نسخه دوم این فیلم هستند و حالا تیم سازنده خبر خوشحال‌کننده‌ای برای ما دارد و طبق اعلام رسمی آنها، حالا مراحل فیلم برداری لایو اکشن این عنوان با موفقیت به پایان رسیده است.

دقایقی پیش به مناسبت اتمام این مرحله‌ی مهم از تولید، تصویری از پشت صحنه فیلم آواتار ۲ بر روی اکانت رسمی توییتر این عنوان منتشر شده است که کشتی مادر Sea Dragon را نشان می‌دهد. البته لازم است بدانید که هنوز چند سال تا اکران نسخه نهایی آن بر روی سینماهای جهان فاصله داریم.

نسخه اول فیلم آواتار در سال ۲۰۰۹ اکران شد  و حالا نسخه دوم آن نیز با نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرون و با سرمایه‌گذاری کمپانی فاکس قرن بیستم و با حضور افرادی نظیر جاش فریدمن، جان لانداو و چندی دیگر از بزرگان در کار کارگردانی آن ساخته می‌شود.

مراحل فیلمبرداری لایو اکشن آواتار ۲ با انتشار تصویری از پشت صحنه به پایان رسید

پیش از این قرار بود این نسخه از فیلم در سال ۲۰۱۴ اکران شود اما اکران آن چند سال به تاخیر افتاد و به دلیل دشواری‌های فنی حالا شاهد آن هستیم که مراحل فیلمبرداری هنوز هم ادامه دارد. حجم کار فوق العاده‌ای برای ساخت این نسخه در نظر گرفته شده است و حتی توسعه تکنولوژی‌های جدید برای عملی کردن ایده‌های خلاقانه‌ی تیم سازنده، جزئی از این سختی‌ها بوده است؛ به همین دلیل ساخت یک نسخه دنبال‌ی بی‌نقص چند سال به تاخیر افتاده است.

تاریخ اکران فیلم آواتار ۲ مشخص شده است

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود فیلم آواتار ۲ قرار است در روز بیست و یکم دسامبر سال ۲۰۲۱ (۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰) بر روی پرده سینماها قرار بگیرد و نسخه‌های بعدی آن نیز در سال ۲۰۲۳، ۲۰۲۵ و ۲۰۲۷ اکران خواهند شد. ادامه زندگی جیک سالی به همراه خانواده‌ی جدیدش بر روی سیاره‌ی بیگانه پاندورا، خط داستانی اصلی این اثر را تشکیل خواهند داد و حالا بعد از گذشت ۱۲ سال پس از اولین فرود او بر روی این سیاره، بار دیگر نیروهای RDA این منطقه را مورد حمله قرار خواهند داد. البته با وجود این که شما می‌توانید این تصویر منتشر شده از پشت صحنه آواتار 2 را در بالا مشاهده کنید، اما باید بدانید که هیچ گونه اطلاعات رسمی دیگرب شامل تریلر و جزئیات داستانی آن منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*