افشای تصویر دیگری از گلکسی S11 ؛ سبک طراحی Infinity-O ادامه دارد

افشای تصویر دیگری از گلکسی S11 ؛ سبک طراحی Infinity-O ادامه دارد

طرفداران سامسونگ کنجکاوانه به دنبال پی بردن از ظاهر و طراحی گلکسی اس ۱۱ سامسونگ هستند. حالا عکس جدیدی از محافظ نمایشگر گلکسی S11 منتشر شده که سبک طراحی آن را فاش می‌سازد.

گلکسی اس ۱۱ سامسونگ (Samsung Galaxy S11) یکی از مهمترین گوشی هایی است که قرار است سال آینده وارد بازار موبایل های اندرویدی شود و در حال حاضر به لطف افشاگران می‌دانیم که پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ در کنار اگزینوس ۹۹۰ که هر دو تحت لیتوگرافی‌های ۷ نانومتری طراحی و تولید خواهند شد، در کنار دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین‌های فوق عریض و سنسور سه بعدی ToF، مهمترین مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند.

نمایشگر گلکسی S11 بزرگتر از S10 در بدنه‌ای یک اندازه

اما در کنار این‌ها و البته رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت داخلی و می‌دانیم که نمایشگر گلکسی اس ۱۱ ابعاد بزرگتری از گذشته خواهد داشت و این ابعاد می‌تواند تا ۶.۹ اینچ برای مدل اس ۱۱ پلاس بالا برود که البته نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز برای آن در نظر گرفته شده است. طراحان سامسونگ قصد دارند این نمایشگرهای جدید را در بدنه‌ای با ابعاد مشابه گلکسی اس ۱۰ پلاس یا نوت ۱۰ پلاس جای دهند؛ اما این چگونه ممکن است؟

جواب، به‌کارگیری حاشیه‌های بسیار باریک برای پنل جلوی گوشی است که اولین تصویری که از محافظ صفحه نمایشگر پرچمدار ۲۰۲۰ سامسونگ توسط Ice universe در توییتر فاش شده نیز نشان می‌دهد که شاهد حاشیه‌های بسیار اندک در کنار یک حفره در مرکز قسمت بالای نمایشگر برای دوربین سلفی خواهیم بود.

افشای تصویر دیگری از گلکسی S11 ؛ سبک طراحی Infinity-O ادامه دارد

سامسونگ در خانواده گوشی‌های اس ۱۰، سبک طراحی Infinity-O (دارای حفره در گوشه بالای نمایشگر برای دوربین‌های سلفی) را به نمایش گذاشت و حالا به نظر می‌رسد که همان سبک طراحی با تغییراتی جزئی را در نسل یازدهم کهکشانی‌های این برند کره‌ای شاهد خواهیم بود.

گفته می‌شود که اپل برای سری آیفون ۱۲ خود قصد دارد از طراحی‌های کاملا جدیدی بهره ببرد و با توجه به این که این دو کمپانی رقبای مستقیم یکدیگر محسوب می‌شوند، تغییرات را در محصولات سامسونگ نیز شاهد خواهیم بود. گلکسی‌ها همین حالا هم از نظر تمام‌صفحه بودن از گوشی های اپل جلوتر هستند و بنابراین احتمالا مدیران سامسونگ تنها به یک بهینه‌سازی در همان سبک طراحی Infinity-O اکتفا خواهند کرد.

ادامه‌ی همان سبک ظاهری فبلت های خانواده‌ی نوت ۱۰ در گلکسی اس ۱۱، علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن به سامسونگ اجازه می‌دهد که تمرکز بیشتری بر روی ویژگی‌های کاربردی‌تر نظیر کیفیت عکاسی و البته افزایش عمر باتری قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. همه چیزش عالیه تنها ایرادش نبود جک ۳.۵ میلیمتری هست که به بهانه کمبود جا و افزایش ظرفیت باتری حذفش کرد تا ایر باد خودشو بزور بفروشه

  2. یا خدا 6.9اینچ احتمالا با یک تبلت بزرگ روبرو هستیم
    قاب و طرح دوربین پشتی که خیلی زشت و مزخرف هستش به هر حال این گوشی ابروی سامسونگ سبزی فروش و بنجل ساز قدیمی رو با خاک یکسان میکنه

  3. صددرصد رقیبی نداره این دیوایس عجیب و قدرتمند در سال 2020