سیستم مورد نیاز بازی نید فور اسپید هیت – Need for Speed Heat

بازی Need for Speed Heat بازگشت این مجموعه به یک فرم نسبتا مناسب را رقم می‌زند. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی نید فور اسپید هیت را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی نید فور اسپید هیت تقریبا بالا است و EA برای اجرای آن، به مخاطبان AMD Ryzen 3 یا Intel Core i7 و حداقل 16 گیگ رم را پیشنهاد کرده است.

شرکت EA همچنین کارت گرافیک رادئون RX 480 یا GTX 1060 را برای اجرای بازی پیشنهاد کرده که این روزها، کارت‌های گرافیک محبوبی هستند. بازی همچنین نیازمند 50 گیگ فضای خالی است که در مقایسه با تعدادی از بازی‌های بزرگ اخیر، حجم نسبتا مناسبی جلوه می‌کند. ناگفته نماند که نید فور اسپید هیت از موتور فراست‌بایت بهره می‌برد.

سیستم مورد نیاز بازی نید فور اسپید هیت

 سیستم مورد نیاز بازی نید فور اسپید هیت

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-3570 / ای ام دی FX-6350
– حافظه رم: 8 گیگ
– کارت گرافیک: انویدیا GTX 760 / ای ام دی 7970 / ای ام دی Radeon R9 280x
– فضای هارد دیسک: حداقل 50 گیگابایت
– دایرکت ایکس: نسخه 11
– برای استفاده از بخش آنلاین به اینترنت با سرعت 320 کیلوبیت بر ثانیه یا بالاتر نیاز دارید

سیستم پیشنهادی بازی Need for Speed Heat

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-4790 / ای ام دی Ryzen 3 1300X
– حافظه رم: 16 گیگ
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1060  / ای ام دی Radeon RX 480
– فضای هارد دیسک: حداقل 50 گیگابایت
– دایرکت ایکس: نسخه 11
– برای استفاده از بخش آنلاین به اینترنت با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه یا بالاتر نیاز دارید

بازی نید فور اسپید هیت آخرین نسخه از این مجموعه پرطرفدار و پرفروش به حساب می‌آید که همزمان با بیست و پنجمین سالگرد انتشار اولین نسخه، عرضه شد و این بار مخاطبان را به شهر میامی می‌برد. این مجموعه در نسخه‌های اخیر خود نتوانسته بود چندان موفق ظاهر شود و در مقایسه با رقبای بزرگ سبک اتومبیل‌رانی همانند فورزا، حرف زیادی برای گفتن نداشت. اما بازی Heat توانسته بسیاری از نقاط ضعف شماره‌های قبلی را رفع کرده و یک اثر هیجان انگیز باشد.

سیستم مورد نیاز بازی نید فور اسپید هیت

بازی در شهر پالم سیتی فلوریدا جریان دارد و شما می‌توانید در مسابقات مختلفی در طول روز شرکت کنید. در روز، با پیروزی در مسابقات، جوایز نقدی دریافت کرده و ماشین خود را ارتقا می‌دهید و در واقع برای مسابقات اصلی که در شب اتفاق می‌افتند، آماده می‌شوید. مسابقات شبانه غیرقانونی هستند و به همین دلیل باید با ماشین‌های پلیس هم دست و پنجه نرم کنید. پیروزی در مسابقات شبانه، شهرت شما را افزایش می‌دهد و این یعنی، پلیس‌های بیشتری به دنبال دستگیری شما خواهند بود. تعقیب و گریز یکی از بخش‌های جذاب مسابقات شبانه است و شما باید تمام تلاش خود را کرده و از دست پلیس‌های فرار کنید.

بازی Need for Speed Heat با این که به ظاهر، آرکید به نظر می‌رسد اما دارای یک بخش داستانی هم هست که می‌تواند شما را سرگرم کند. در این بازی بیش از 33 برند مختلف سازنده خودرو حضور دارند و شما می‌توانید همانند نسخه‌های قبل، ماشین خود را کاملا سفارشی‌سازی کنید.

شما می‌توانید نسخه کامپیوتر بازی را از پلتفرم اورجین خریداری کنید. نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی نیز هم‌اکنون در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه