نمایشگرهای Outdoor سامسونگ

با ویژگی‌های نمایشگرهای Outdoor سامسونگ آشنا شوید

نمایشگرهای Outdoor سامسونگ به عنوان یک نمایشگر حرفه‌ای جزو راهکارهای ویژه تبلیغات محیطی محسوب می‌شوند. در ادامه با قابلیت‌های این نوع از نمایشگرها آشنا می‌شویم.

دنیای تبلیغات و فروش کالا همزمان با رشد فناوری دگرگون شده است. در حال حاضر دیگر کمتر فروشگاه، شرکت یا موسسه تجاری پیدا می‌شود که با روش‌های کلاسیک و سنتی فروش و تبلیغات سرپا بایستد. به همین دلیل سهم عمده‌ای از تبلیغات و اطلاع‌رسانی را نمایشگرهای حرفه‌ای برعهده گرفته‌اند.

در حال حاضر استفاده از نمایشگرها برای نمایش کالاها و اطلاعات  سهم بزرگی را در پیشرفت و فروش یک مرکز تجاری ایفا می‌کند. این نمایشگرها با نمایش دقیق و با جزئیات یک کالا امکان تجربه زنده و نزدیک را به مشتریان داده است.

نمایشگرهای اسمارت ساینیج (SMART Signage) راهکار حرفه‌ای و کارآمد سامسونگ الکترونیکس برای کسب‌وکارهای تجاری و اداری است که به دنبال ابزاری مخصوص برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات خدمات خود هستند.

آشنایی با نمایشگرهای outdoor سامسونگ

نمایشگرهای Outdoor سامسونگ

سری outdoor یکی از اعضای خانواده نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ به شمار می‌رود که به طور ویژه برای نمایش تبلیغات در فضاهای عمومی مانند میادین شهرها، خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و… طراحی و عرضه شده است. این نمایشگرها با قابلیت‌هایی همچون بدنه مقاوم، کارکرد 24 ساعته و روشنایی بالای صفحه نمایش تمامی چالش‌های حوزه تبلیغات محیطی را رفع و رجوع کرده‌اند.

نمایشگرهای Outdoor سامسونگ

در واقع با وجود مشکلاتی مثل تابش نور خورشید، بارش باران و… همواره این احساس وجود دارد که ممکن است تبلیغات محیطی به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد و زحمات تیم‌های طراحی را بر باد دهد. برای رفع همیشگی این مشکلات کافی است راهکارهای مخصوص این کار را در اختیار بگیرید. راهکارهایی که می‌توانند در تمامی فضاهای عمومی و شهری پیام‌های تبلیغی را به شکلی جذاب، گیرا و هوشمند به کاربران منتقل کند.

فضای 55 اینچی

نمایشگرهای Outdoor سامسونگ

از میان نمایشگرهای Outdoor سامسونگ مدل LH55OHDPKBC تمام آنچه مدنظر مدیران کسب‌وکار است را برآورده می‌کند. این نمایشگر ۵۵ اینچی از پنلی با ۲۵۰۰ نیت روشنایی و کنتراست 5000:1 بهره می‌برد که تمامی جزئیات تصاویر و ویدیوها را به همان شکل مورد نظر سازنده‌ها و طراحان پخش می‌کند. این میزان از کنتراست و روشنایی کمک می‌کند تا رنگ‌های تیره و روشن با عمق و جذابیت بیشتری دیده شود. پنل نمایشگر LH55OHDPKBC به فناوری شیشه محافظ جادویی (Magic Protection Glass) مجهز است. به لطف این فناوری انعکاس نور صفحه نمایش به کمترین میزان ممکن رسیده است تا در هر ساعتی از شبانه‌روز تصاویر به شکلی واضح و خوانا دیده شود. به همین دلیل این مدل از نمایشگرهای سری Outdoor سامسونگ تاییدیه «بهترین عملکرد در فضای باز» را از موسسه تحقیقاتی TÜV Rheinland آلمان دریافت کرده است.

نمایشگرهای Outdoor سامسونگ

نمایشگرهایی که ویژه پخش محتوا در فضاهای عمومی ساخته می‌شوند می‌بایست در برابر تغییرات آب‌وهوایی مقاوم باشند تا با گرمی و سردی هوا روند نمایش مختل نشود. به همین دلیل نمایشگر LH55OHDPKBC سامسونگ با داشتن تاییدیه IP56 این اطمینان خاطر را به صاحبانش می‌دهد که در برابر آب و گردوغبار نفوذناپذیر است. استحکام بدنه این نمایشگر به گونه‌ای است که در دمای منفی ۳۰ درجه و مثبت ۵۰ درجه می‌تواند عملکرد مطلوب خود را به نمایش بگذارد.

نمایشگرهای Outdoor سامسونگ

نمایشگر ۵۵ اینچی LH55OHDPKBC از سری اسمارت ساینیج‌های Outdoor سامسونگ است که از نسل دوم پلتفرم SSSP بهره می‌برد. به کمک این پلتفرم می‌توانید تمامی فرآیند مدیریت محتوا و راه‌اندازی آن را از راه دور و در دفتر خودتان انجام دهید.

کارکرد ۲۴ ساعته در تمام طول شبانه‌روز یکی دیگر از ویژگی‌های نمایشگرهای Outdoor است که باعث می‌شود تا پیام‌ها و محتواها به طیف گسترده‌تری از مخاطبان منتقل شود.

مجموع این قابلیت‌ها باعث شده تا نمایشگر LH55OHDPKBC سامسونگ به راهکاری کارآمد، مقرون به صرفه و هوشمند برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی در فضاهای عمومی و خارجی تبدیل شود.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*