هواوی نوا 6 5G

تصاویر گوشی هواوی نوا 6 لو رفت ؛ دوربین چهارگانه و حفره بیضی شکل صفحه نمایش

در آینده نزدیک شاهد معرفی گوشی هواوی نوا 6 (Huawei Nova 6) خواهیم بود، اما هم اکنون و چند روز قبل از زمان رسمی معرفی، تصاویر واقعی گوشی جدید هواوی لو رفت.

هواوی قصد دارد در 14 آذر (5 دسامبر) از گوشی نوا 6 رونمایی کند. تاکنون خبر و اطلاعات زیادی از مشخصات کلیدی و طراحی دستگاه منتشر شده و می‌توان گفت که اکثر ویژگی های آن را می‌دانیم. حداقل شاهد معرفی سه مدل نوا 6 خواهیم بود که دو مدل آن پرچمدار هستند، همچنین شاهد یک مدل میان رده با نام هواوی نوا 6 اس ای (Nova 6 SE) خواهیم بود. جدیدترین اطلاعات منتشرشده از هواوی نوا 6 نشان می‌دهد دارای حفره روی صفحه نمایش، حسگر اثر انگشت در بخش کناری دستگاه و همچنین دوربین چهارگانه در بخش عقب است.

این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.44 اینچ LCD بوده و همانطور که گفته شد یک حفره روی نمایشگر آن وجود دارد. ما معتقدیم که این حفره محل قرارگیری سنسور سلفی 32 مگاپیکسل و یک سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید با زاویه دید 105 درجه است. حاشیه پایین گوشی به نظر کمی ضخیم‌تر از بخش بالا است. با نگاهی به تصویر دوم، می‌بینیم که یک حسگر اثر انگشت در سمت راست و در کنار دکمه های حجم صدا قرار دارد.

ما در گوشه سمت راست قسمت بالای بخش عقب شاهد قرارگیری ماژول دوربین با سنسورهای چهارگانه هستیم؛ در حقیقت این گوشی دارای سنسور اصلی 60 مگاپیکسل، سنسور اولترا واید 16 مگاپیکسل، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل و یک سنسور 2 مگاپیکسل سنجش عمق بوده که می‌تواند عملکرد بالایی داشته باشد. بر اساس اطلاعات منتشرشده از لیست GeekBench می‌توان گفت گوشی جدید هواوی مجهز به 8 گیگابایت رم، تراشه کایرین 990 و رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*