سنسور 108 مگاپیکسل

تصاویر ثبت شده به وسیله سنسور 108 مگاپیکسلی شیائومی و سامسونگ

گوشی شیائومی می نوت 10 (Xiaomi Mi Note 10) مجهز به سنسور 108 مگاپیکسل بوده و هم اکنون قصد داریم نمونه تصاویر گرفته شده توسط آن را به شما نشان دهیم.

یکی از گوشی های هوشمند جدید و قدرتمندی که به تازگی معرفی شده و دارای دوربین 108 مگاپیکسل است، شیائومی می نوت 10 (Xiaomi Mi Note 10) نام دارد؛ این گوشی از نظر فیزیکی و تعداد مگاپیکسل، بزرگ‌تر و قدرتمندتر از سایر گوشی های هوشمند است.

این سنسور که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، محصول همکاری مشترک غول تکنولوژی کره جنوبی، یعنی سامسونگ و شیائومی است که می‌تواند کیفیت برتر در تصویر را به شما نشان دهد. سنسور 108 مگاپیکسل شیائومی می نوت 10 می‌تواند به لطف تعداد مگاپیکسل بالا، تصاویر روشن‌تری در روز ثبت کند، همچنین با ادغام داده‌ها از چهار پیکسل در یک پیکسل، تصاویر واضح‌تری در شب ثبت خواهد کرد.

با این که گوشی Xiaomi Mi Note 10 نخستین گوشی هوشمند مجهز به سنسور 108 مگاپیکسل است، اما قطعا آخرین گوشی نخواهد بود. احتمال این که سنسور 108 مگاپیکسل را در گلکسی اس 11 (Galaxy S11) هم ببینیم، وجود دارد و دور از ذهن نیست. ما در ادامه تصاویری که به وسیله گوشی جدید شیائومی گرفته‌ایم را به شما نشان خواهیم داد. توجه داشته باشید شیائومی می نوت 10 به طور پیش فرض تصاویر 27 مگاپیکسل ثبت می‌کند. با این حال نمونه‌های زیر تصاویری با وضوح کامل 108 مگاپیکسل هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من فقط یه چیز میگم امیدوارم بهتون بر
    زنده باد با ارزشترین شرکت دنیا حالا هر شرکتی که تو صدر جدوله

  2. فقط یک جمله در وصف این سنسور بی رقیب میشه گفت و اونم:جلل الخالق
    سامسونگ پیشتاز تکنولوژی بوده و هست و خواهد بود