هواوی مدیاپد ام 6

فروش تبلت هواوی مدیاپد ام 6 تا پایان سال 2019 از مرز 2 میلیون دستگاه عبور می‌کند

مشتریان از تبلت هواوی مدیاپد ام 6 به شکل بی‌سابقه‌ای استقبال کرده‌اند که به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود فروش آن تا پایان سال 2019 از مرز 2 میلیون دستگاه نیز عبور کند.

هواوی در سال جاری فروش خوبی را در بازارهای جهانی تجربه می‌کند. به گفته مدیران این شرکت ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT 2 موفق شد در 45 روز از مرز فروش 1 میلیون دستگاه بگذرد. این در حالی است که انتظار می‌رود فروش تبلت هواوی مدیاپد ام 6  تا پایان سال از مرز 2 میلیون دستگاه عبور کند.

فروش چشمگیر تبلت هواوی مدیاپد ام 6

Yu Chengdong از مدیران ارشد هواوی، در حاشیه مراسم معرفی Huawei MatePad Pro از استقبال بی‌سابقه کاربران از تبلت Huawei MEDIAPAD M6 و فروش بیش از 2 میلیون دستگاه از آن تا پایان سال میلادی جاری خبر داد و «رضایت کاربران» را اصلی‌ترین دلیل برای این فروش دانست.

هواوی مدیاپد ام 6

پس از عرضه تبلت مدیاپد ام 6، شرکت هواوی به عنوان برترین برند چینی عرضه‌کننده تبلت در سه ماهه سوم سال میلادی 2019 شناخته شد.

Yu Chengdong در ادامه گفت:

اکثریت بر این باور هستند که مشتریان هواوی از روی وطن‌دوستی یا در راستای حمایت از کالای داخلی، محصولات هواوی را می‌خرند. با این حال ما در 4 ماه نخست سال میلادی فروش قابل توجهی در کشورهای خارجی داشتیم. آیا خارجی‌ها هم عاشق چین هستند؟

به گفته او هواوی در حال آماده شدن برای سخت‌ترین شرایط است و به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. البته MEDIAPAD M6 تنها محصول هواوی نیست که با استقبال کاربران در بازارهای خارجی همراه شده و HUAWEI WATCH GT 2 نیز توانست در 45 روز، فروش یک میلیون دستگاه را تجربه کند.

تبلت Huawei MEDIAPAD M6 اواخر بهار امسال همراه گوشی‌های جدید سری Huawei Nova 5 معرفی شد. این تبلت دو اندازه 8.4 و 10.8 اینچی دارد. این دو مدل بسیار به هم شبیه هستند و صرف نظر از تعداد اسپیکر‌ها، اندازه نمایشگر و باتری، تفاوت چندانی میان مشخصات سخت افزاری آن‌ها وجود ندارد.

هواوی مدیاپد ام 6

نمایشگر هر دو مدل از نوع LCD و دارای رزولوشن 2560×1600 و نسبت تصویر 16:10 است. قلب تپنده تبلت MEDIAPAD M6 Huawei چیپست Kirin 980 (تراشه کلاس پرچم‌دار به کار رفته در سری گوشی های Huawei P30) است که با 4 گیگابایت حافظه رم ارائه شده. در بخش فضای ذخیره‌سازی نیز دو گزینه 64 و 128 گیگابایتی برای این تبلت وجود دارد.

Huawei MEDIAPAD M6 مجهز به 2 دوربین، یکی در قسمت پشتی و دیگری در جلوی دستگاه است. دوربین اصلی دستگاه به سنسور13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دوربین سلفی آن نیز به نمونه 8 مگاپیکسلی مجهز شده، در بخش نرم‌افزار هم شاهد استفاده این تبلت حرفه‌ای از نسخه 9.0 اندروید و نسخه 9.1 رابط کاربری EMUI هواوی هستیم.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*