محصولات هواوی

محصولات هواوی توانستند در آزمون‌های مختلف DXOMark صدرنشین شوند

محصولات هواوی از جمله میت 30 پرو و میت 20 ایکس توانستند با درخشش در آزمون‌های مختلف موسسه معتبر DXOMark در صدر جدول باکیفیت‌ترین دوربین گوشی و کیفیت صدای این موسسه قرار بگیرند.

DXOMark سیستمی معتبر و دقیق در زمینه امتیازدهی گوشی های هوشمند و عملکرد قسمت‌های مختلف آنها است که بیشتر کاربران آن را با بررسی‌های دقیق دوربین می‌شناسند. در حال حاضر صدرنشینان جدول برترین دوربین موبایلی DXOMark، گوشی‌های هواوی میت 30 پرو و شیائومی CC9 Pro هستند. هر دو دستگاه امتیاز کلی 121 را از DXOMark دریافت کردند.

محصولات هواوی

DXOMark علاوه بر بررسی دوربین گوشی های هوشمند، به بررسی اسپیکرها و تست صدا نیز می‌پردازد و هواوی در این بخش صدرنشین شده است.

هواوی میت 20 ایکس گوشی ویژه هواوی که به تازگی نسخه 5G آن نیز روانه بازار شده، توانسته تمام گوشی های هوشمند بررسی شده در آزمون صدای DXOMark را شکست دهد.

به گفته هواوی این گوشی هوشمند با تمرکز خاص روی بخش مالتی مدیا توسعه یافته و توانسته در مقایسه با جدیدترین پرچمداران بازار و محصولاتی مانند آیفون 11 پرو مکس و آیفون Xs مکس، تمجید و تحسین کاربران و بررسی‌کنندگان را از آن خود کند.

عملکرد محصولات هواوی در DXOMark

DXOMark در بخشی از اظهارات خود درباره هواوی میت 20 ایکس می‌گوید:

هواوی میت 20 ایکس با کسب امتیاز 75، قهرمان فعلی آزمون صدای ماست و به ترتیب با 9 و 10 امتیاز اختلاف، برتر از گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی اس 10 پلاس است. این دستگاه همچنین تنها دستگاه اندرویدی بررسی‌شده است که توانسته جایگاهی بالاتر از آیفون Xs Max را به خود اختصاص دهد. Huawei Mate 20 X عملکرد بسیار خوبی را هنگام پخش صدای فیلم یا آهنگ داشته باشد.

کیفیت صدا به تازگی به یکی از ملاک‌های اصلی کاربران تبدیل شده است. به همین دلیل در چند سال گذشته شرکت‌های مختلف سازنده گوشی هوشمند به بخش صدا و قابلیت‌های مرتبط با آن توجه ویژه‌ای نشان دادند.

محصولات هواوی

با در نظر گرفتن روند بزرگ‌تر شدن نمایشگر گوشی های هوشمند، که در راستای ایجاد تجربه بهتر هنگام تماشای فیلم یا انجام بازی‌ها صورت می‌گیرد، اهمیت صدای باکیفیت‌تر در حال افزایش است. نقطه قوت هواوی را می‌توان توسعه متوازن بخش‌های مختلف گوشی های هوشمند دانست. هواوی در حالی سیستم دوربین، شارژدهی، نمایشگر و به طور کلی نوآوری را در محصولات خود ارتقا می‌دهد که هیچ‌کدام از بخش‌های دیگر دستگاه را فدای این پیشرفت نمی‌کند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. محصولات هاوایی غلط کردن با سامسونج