گوشی منعطف ماژولار

موتورولا روی یک گوشی منعطف ماژولار کار می‌کند

پتنت جدید موتورولا (Motorola)، به یک گوشی منعطف ماژولار اختصاص دارد. مانند برخی دیگر از موبایل‌های کمپانی، می‌توان قطعات مختلفی را به این دستگاه متصل کرد.

این حق اختراع که در «اداره پتنت اروپا» ثبت شده است، یک گوشی منعطف ماژولار را با ظاهری مشابه موتورولا ریزر 2019 نشان می‌دهد. دستگاه لولای برآمده‌ای دارد که صفحه نمایش از همان قسمت تا می‌شود.

این برآمدگی، نگه داشتن گوشی با یک دست را راحت‌تر می‌کند و حتی به عنوان پایه نگهدارنده کاربرد دارد. مهم‌تر اینکه محل اتصال ماژول‌های مختلف، مانند پروژکتور یا اسپیکر است. پیش‌تر نیز همراهی گوشی‌های موتورولا با انواع ماژول Moto Mod را دیده بودیم. مثلا می‌توانیم به موتو زد 3 و ماژول 5G آن اشاره کنیم که در سال 2018، آن را به اولین گوشی تجاری 5G در شبکه مخابراتی ورایزن تبدیل کرد.

گوشی منعطف ماژولار موتورولا

اما برای سال آینده، باید حداقل انتظار 4 گوشی منعطف دیگر را داشته باشیم؛ محصولاتی که از سوی سامسونگ، ال جی، هواوی و شیائومی عرضه خواهند شد. با بلوغ این تکنولوژی در سال‌های پیش‌رو، می‌توان به کاهش قیمت چنین دستگاه‌هایی نیز امیدوار بود.

البته از همین حالا هم شایعاتی درباره کاهش قیمت گلکسی فولد 2 شنیده می‌شود. ظاهرا این گوشی تاشو با ظاهری مشابه موتورولا ریزر، 840 دلار قیمت خواهد داشت؛ در حالی که گوشی منعطف موتورولا هم‌اکنون با قیمت 1500 دلار به فروش می‌رسد. ناگفته نماند که این قیمت‌گذاری سامسونگ، می‌تواند نشانه‌ای از امکانات کمتر دستگاه نیز باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*