نسخه بلوری فیلم جوکر

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم جوکر (Joker) مشخص شد

بالاخره تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم جوکر مشخص شد تا دوست‌داران این دلقک دوست‌داشتنی بدانند کی می‌توانند در خانه‌هایشان به تماشای فیلم موفق تاد فلیپس بنشینند.

فیلم جوکر توانست نظر بسیاری از سینمادوستان را به خود جلب کند و یکی از مدعیان اصلی اسکار باشد. اغلب بینندگان Joker در جشنواره ونیز، جدای از داستان خوب فیلم و پیام‌های اجتماعی-سیاسی قابل تامل آن، بازی واکین فینیکس در نقش جوکر را فوق‌العاذه خوانده و او را شایسته‌تر از لوکا مارینلی (فیلم مارتین ایدن) برای جایزه بهترین بازیگر مرد دانستند. پس از یک اکران موفق و فروش بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان، نسخه بلوری فیلم جوکر در 7 ژانویه 2020 مصادف با 17 دی 1398 در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و نسخه دیجیتالی آن هم کمی زودتر و در 17 دسامبر (26 آذر) منتشر خواهد شد.

نسخه بلوری فیلم جوکر

عکس روی جلد نسخه بلوری فیلم Joker

گجت نیوز در یادداشت خود برای فیلم Joker، آن را بهترین اثر سینمایی مرتبط با این شخصیت دانسته و در آن مطلب آورده شده است:

هیچ‌گاه رابطه خوبی با آثار اجتماعی سطحی، خصوصا آن‌ها که سعی می‌کنند با چنگ‌انداختن به جان ناتورالیسم شرف و آبرویی برای خود بخرند نداشته‌ام. در اغلب این آثار فیلم‌ساز به جای اینکه پیام‌های مد نظرش را در قصه و روایت حل کند و به پیشگاه مخاطب بیاورد، به مضخرف‌ترین شکل و عام‌پسندترین حالت حرف‌های اجتماعیش را مطرح می‌کند و معمولا با تحمیل شدن نظر شخصی کارگردان در خصوص موضوعات اجتماعی مورد بحث به اثر، با فیلمی طرف هستیم که هیچ کارکرد و اثربخشی ندارد و نهایتا می‌تواند نظر چندی از منتقدین هم طیفشان و پاره‌ای از مخاطبان سینما که دوست دارند تز اجتماعی-روشنفکرانه بدهند را به خود جلب کنند. اما جوکر تاد فلیپس از این فیلم‌ها نیست و با یک قصه مناسب، روایت قابل‌قبول و کارگردانی جالب توجه به فیلم ضدسرمایه‌داری دوست‌داشتنی تبدیل می‌شود.