سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت

رندرهای سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت (A81) دوربین چهارگانه آن را نشان می‌دهند

برای نخستین بار، شاهد انتشار رندرهایی از سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت (Galaxy Note10 lite) هستیم؛ دستگاهی که از آن با نام گلکسی ای ۸۱ (Galaxy A81) هم یاد می‌شود.

در این تصاویر تیره، جزئیات چندانی قابل مشاهده نیست؛ اما می‌توان برآمدگی دوربین را در پشت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت دید. بر اساس اطلاعات فاش شده، این مجموعه متشکل از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین‌های 16 مگاپیکسلی فوق عریض و تله‌فوتو (زوم 2x یا 5x) خواهد بود. یک سنسور ToF را نیز به آن‌ها اضافه کنید. البته هنوز نمی‌توانیم از صحت این اطلاعات مطمئن باشیم.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت

گلکسی ای 81 یا همان نوت 10 لایت، صفحه نمایش 6.5 الی 6.7 اینچی خواهد داشت. آن‌طور هم که رندرها نشان می‌دهند، ظاهرا سامسونگ به تعبیه دوربین سلفی در حفره مرکزی نمایشگر ادامه خواهد داد. نبود نشانی از حسگر اثر انگشت نیز باید به معنای وجود اسکنر درون صفحه‌ای باشد.

دستگاه با ابعاد 163.9 در 76 در 8.6 میلی‌متری توصیف شده است. همچنین برخلاف گلکسی اس 10 لایت، عضو جدید سری Note مجهز به قلم بلوتوثی S Pen خواهد بود. جک 3.5 میلی‌متری هدفون را هم در لبه پایینی آن می‌یابیم.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت

اخیرا این گوشی با شماره مدل SM-N770F در گیک‌بنچ رویت شد و نتایج بنچمارک از وجود چیپست اگزینوس 9810 حکایت داشتند؛ تراشه‌ای که در سال 2018، گلکسی نوت 9 نیز به آن مجهز شده بود. انتظار می‌رود سامسونگ نسل جدید گلکسی A را در تاریخ 21 آذر (12 دسامبر) معرفی کند. این گوشی پریمیوم هم در کنار گلکسی ای 71 و گلکسی ای 51، یکی از گزینه‌های احتمالی برای رونمایی است.