تریلر نهایی بازی Darksiders Genesis را تماشا کنید

بازی دارک سایدرز جنسیس سرانجام منتشر شد و تا اینجا توانسته عملکرد موفقی داشته باشد و امتیازات بالا دریافت کند. لانچ تریلر بازی Darksiders Genesis را در ادامه تماشا کنید.

بازی Darksiders Genesis هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی و پلتفرم گوگل استادیا در دسترس است و آخرین تریلر بازی، علاوه بر نشان دادن ویژگی‌های مختلف، همین مسئله را جشن می‌گیرد.

بازی دارک سایدرز جنسیس با اینکه همان تجربه هک اند اسلش عناوین قبلی مجموعه را به ارمغان می‌آورد اما این بار به جای دوربین سوم شخص، از دوربین ایزومتریک استفاده می‌کند و بیشتر حال و هوای بازی‌های استراتژیک همانند دیابلو را دارد. شما در این بازی به جنگی بزرگ می‌روید تا جلوی لوسیفر را بگیرید. تریلر بازی را در ادامه تماشا کنید تا بیشتر با فضای آن آشنا شوید.

تریلر نهایی بازی Darksiders Genesis – دارک سایدرز جنسیس

همان‌طور که در تریلر هم نشان داده شد، شما می‌توانید بازی را به صورت دو نفره (Co-op) هم انجام دهید. دو شخصیت War و Strife در بازی وجود دارند که هر کدام قابلیت‌ها و مهارت‌های خاص خود را خواهند داشت. مهارت‌هایی که با پیشروی در بازی می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. این بازی از ریتم سریعی برخوردار است و تمرکز اصلی آن برخلاف بسیاری از آثار استراتژیک، بر روی اکشن است.

شرکت تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) در جریان نمایشگاه E3 2019 خبر ساخت این بازی را اعلام کرد و برخلاف قسمت سوم که ساخت آن بر عهده استودیوی گان فایر بود، این بار توسعه بازی توسط استودیوی ایر شیپ سیندیکیت (Airship Syndicate) انجام پذیرفته است.
شما در این بازی، هر وقت که بخواهید می‌توانید شخصیت خود را تغییر دهید و در حالی که شخصیت War از شمشیر استفاده می‌کند، شخصیت Strife از سلاح گرم بهره می‌برد. واحد پول بازی «روح» است، در نتیجه هر چه قد دشمنان بیشتری را به قتل برسانید، امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید و می‌توانید مهارت‌های بیشتری را باز کنید.

بازی Darksiders Genesis هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی و گوگل استادیا در دسترس است و نسخه ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ آن در تاریخ 14 فوریه 2020 (25 بهمن 1398) عرضه خواهد شد. سازندگان وعده داده‌اند که نسخه سوییچ برخلاف بسیاری از بازی‌های اخیر، با محتوای کامل و بدون هیچ تغییری منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*