یوتیوب

پربازدیدترین بازی های 2019 در یوتیوب

بالاخره YouTube Rewind منتشر شد تا بتوانیم در جریان عجیب‌ترین و جالب‌ترین اتفاقاتی که طی سال 2019 در یوتیوب اتفاق افتاده است قرار بگیریم. در این مطلب به سراغ پربازدیدترین بازی های 2019 در یوتیوب می‌رویم.

سال گذشته یوتیوب در ویدیوهای خود به منفورترین ویدیو سال پرداخت که بسیار پرسر و صدا شد و جالب اینجاست که همان ویدیو تا به امروز 17 میلیون دیسلایک (نمی‌پسندم) دریافت کرده است! امسال یوتیوب بی‌رمق‌تر از گذشته و بدون شخصی که بر روی ویدیو صحبت کند به آمار و ارقام این سرویس اشتراک ویدیو در سال 2019 پرداخته است و در آن علاوه‌بر از بازدیدهای قابل‌توجه کانال‌های مربوط به زیبایی و نخستین یوتوبر ترکیه‌ای که به 10 میلیون دنبال کننده رسیدT زمانی هم به پربازدیدترین بازی‌های ویدیویی در سال گذشته اختصاص داده شده است.

در جایگاه پنجم این رتبه‌بندی بازی ROBLOX با 26.9 میلیون بازدید قرار گرفته، این عنوان توسط Roblox Corporation ساخته و منتشر شده است. در بازی ROBLOX قادر به ماجراجویی در سروهای ساخته شده توسط سایر بازیکنان می‌پردازید و در دنیای خلاقانه این بازی، به گشت و گذار و انجام مینی گیم‌های طراحی شده توسط خود بازیکنان مشغول می‌شوید.

در مکان چهارم بازی Garena Free Fire ایستاده است که یک اثر بتل رویال بوده و توسط استودیو 11dots برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر شده است. این عنوان با 29.9 میلیون بازدید توانسته به موفقیت قابل توجه‌ای با در نظر گرفتن حد و اندازه‌هایش دست پیدا کند.

یوتیوب

بازهم پای GTA V در میان است! براساس آمارهای ارائه شده در YouTube Rewind این بازی محبوب که در سال 2013 منتشر شد و هم‌اکنون بر روی تمامی پلتفرم‌های اصلی دنیای بازی‌های ویدیویی در دسترس است، با ثبت 36.9 میلیون بازدید و تصاحب رتبه سوم، نشان داد همچنان بازی اول راک‌استار در شبکه‌های اجتماعی و در میان عموم مردم است. البته شایان به ذکر است که در این آمار به GTA اشاره می‌شود و نه دقیقا GTA V، اما با توجه به اینکه بیش از یک دهه از انتشار نسخه‌های پیشین این مجموعه گذشته و ویدیو خاصی از آن‌ها ساخته، منتشر و دیده نمی‌شود این رقم را می‌توان به حساب GTA V نوشت.

در جایگاه دوم پربازدیدترین بازی‌های ویدیویی در YouTube طی سال گذشته Fortnite را می‌بینیم که پس از فروکش کردن آن جو اولیه بی‌مانندی که به هنگام انتشار این اثر شکل گرفت، با در دسترس قرار گرفتن قابلیت کراس-اور باری دیگر اوج گرفت و بازیکنان از پلتفرم‌های مختلف در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. بازی Fortnite توانسته 60.9 میلیون بازدید ویدیو را برای خود به ارمغان بیاورد.

رتبه نخست به بازی تمام نشدنی Minecraft رسیده است که با 100.2 میلیون بازدید، با اختلافی تقریبا 40 میلیونی نسبت به بازی قبلی باری دیگر ثابت کرد وقتی شما یک بازی خلاقانه بسازید، تا سال‌ها می‌توانید از آن سود برده و بازیکنان از تجربه کردنش لذت ببرند! در دنیای این بازی هرچه خلاق‌تر باشید، موفق‌تر خواهید بود و همین موضوع باعث می‌شود بازیکنان در ویدیوهای مختلف به دنبال روش‌هایی برای افزایش خلاقیت خود و دیدن نمونه کارهای متفاوت بگردند.

نظر شما در مورد این عناوین چیست؟ آیا شما هم به فعالیت در سرویس‌های اشتراک ویدیویی همچون یوتیوب، آپارات و… علاقه دارید؟ نظرات خود پیرامون این موضوع را با سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*