گوشی شیائومی ردمی کی 30

گوشی شیائومی ردمی کی 30 در یک ویدیوی کوتاه دیده شد

ویدیوی کوتاهی منتشر شده که گوشی شیائومی ردمی کی 30 (Xiaomi Redmi K30) را در دستان یک کاربر به نمایش می‌گذارد. این ویدیو می‌تواند طراحی کامل گوشی جدید ردمی را تایید کند.

گوشی شیائومی ردمی کی 30 قرار است 10 دسامبر (19 آذر 98) معرفی شود. اما در حالی که موجی از شایعات مربوط به این گوشی در حال انتشار است٬ ویدیوی کوتاهی منتشر شده که نشان دهنده‌ی این گوشی در دست یک کاربر است. این کلیپ هیچ چیزی درباره‌ی مشخصات فنی این گوشی را به جز آنکه رابط کاربری MIUI 11 در راس بخش نرم افزاری آن است٬ فاش نمی‌کند.

ویدیویی کوتاه از گوشی شیائومی ردمی کی 30

البته خود کمپانی ردمی برخی از مشخصات فنی این گوشی را تایید کرده است. به طور مثال ما می‌دانیم تراشه‌ی اسنپدراگون 765G با پشتیبانی از فناوری 5G در قلب تپنده‌ی این گوشی است٬ یک نمایشگر 6.67 اینچی با حفره روی صفحه در پنل جلویی آن گنجانده شده و یک باتری 4,500 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی دیوایس را بر عهده دارد. دوربین اصلی پشتی دارای یک سنسور 64 مگاپیکسلی به نام Sony IMX686 است و یک دوربین سلفی با همراهی یک سنسور تشخیص عمق در داخل حفره‌ی نمایشگر قرار گرفته‌اند.

به این موارد٬ باید به پشتیبانی ردمی کی ۳۰ از GPS فرکانس دوگانه ٬5G اسپیگرهای 1217 اولترا لاینر٬ یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک درگاه USB-C را نیز اضافه کنیم. اگر می‌خواهید به صورت کامل با این گوشی چینی آشنا شوید٬ کافیست تا سه شنبه منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جدی دیگه همه رو آوردن به فبلت !
    کلا فبلت از نظر لغوی هم داره جای تلفن همراه رو میگیره !! آخه چطوری با یه دست کار میکنن با اینا !!؟
    امروز کلی تو گوشی‌های اندرویدی دنبال سایز زیر 6 اینچ کشتم
    فقط گلکسی اس 10 ای بود 😐
    بازم دم اپل گرم که معنی سایز رو میفهمه