مشخصات گلکسی ای 51 سامسونگ

مشخصات گلکسی ای 51 سامسونگ با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی آشکار شد

یک ویدیوی تبلیغاتی به بیرون درز کرده است که مشخصات گلکسی ای 51 (Galaxy A51) و رنگ‌بندی این گوشی هوشمند سامسونگ را نشان می‌دهد.

سامسونگ ویتنام، مراسمی را در روز پنجشنبه 21 آذر برگزار می‌کند که احتمالا به رونمایی از گوشی‌های گلکسی ای 71 و گلکسی ای 51 اختصاص دارد. اما از همین حالا می‌توانیم با طراحی و مشخصات یکی از آن دو آشنا شویم.

این ویدیوی لو رفته نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسی ای ۵۱ در پشت خود، الگویی ریتمیک دارد و در چهار رنگ آبی، مشکی، صورتی و سفید عرضه می‌شود. پنل عقب، میزبان یک ماژول مستطیلی هم هست که چهار دوربین با چیدمان L شکل و یک فلاش LED در آن وجود دارد.

رنگ‌بندی گلکسی ای 51 سامسونگ

سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی این مجموعه، با لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی همراه است. از امکانات دوربین هم باید به حالت فوق ثابت (Super Steady) برای فیلم‌برداری بدون لرزش اشاره کنیم.

نبود نشانی از حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، می‌تواند به معنای تعبیه این سنسور در زیر صفحه نمایش باشد؛ همان‌طور که گلکسی ای 50 و A50s چنین اسکنری داشتند. گلکسی A51 مانند اعضای خانواده نوت 10 سامسونگ، پنل آمولد Infinity-O دارد. سایز این نمایشگر، 6.5 اینچ و رزولوشن آن +HD است. این ویدیو، ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی باتری دستگاه را نیز تایید می‌کند.

گزارش‌های قبلی هم برخی از مشخصات گلکسی ای 51 را فاش کرده بودند؛ مثلا قدرت گرفتن آن از تراشه اگزینوس 9611 سامسونگ که ظاهرا با 4 گیگ رم همراهی می‌شود. احتمالا این گوشی در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد. پشتیبانی از شارژ سریع 15 وات، سیستم عامل پیش‌فرض اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 دیگر ویژگی‌های احتمالی به شمار می‌روند.

طراحی، رنگ‌بندی و برخی از مشخصات گلکسی ای 51

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چقدر اخهذاین گوشی خوبه

  2. صفحه نمایشش اینیفیتی هست یا خدااااااا

  3. جنس بدنهa51همچنان پلاستیکی هست
    پردازنده اگزینوس 9611دو سال پیش هست و قدیمی شده و در پردازنده اسنپدراگون 660کارایی نداره و بدرد نخوره و گرما و انرژی زیادی مصرف میکنه در نتیجه باتری زود تموم میشه
    دوربین مربعی شکل که از پیکسل 4کپی برداری کرده دقیقا مثل دوربین اس 11که باز از ایفون کپی برداری کرده چون بیشتر مربعی شکل هست
    نمایشگرش هم که دیگه طرح خال هندی داره
    #لول