آی او اس 12.4.4

اپل آی او اس 12.4.4 را برای آیفون 6 و آیفون 5 اس منتشر کرد

اپل آپدیت آی او اس 12.4.4 (iOS 12.4.4) را برای آیفون 6، آیفون 5 اس و برخی از آیپدهای قدیمی‌تر خود منتشر کرد. این به‌روزرسانی شامل جدیدترین پچ‌های امنیتی جدید آی او اس می‌شود.

اپل آپدیت آی او اس 12.4.4 را برای دیوایس‌های آی او اسی قدیمی خود منتشر کرد. در واقع آن‌ها دیوایس‌هایی هستند که با آی او اس 13 سازگاری ندارند، اما اپل می‌خواهد همچنان پچ‌های امنیتی جدید را در اختیار آن‌ها قرار دهد. این دیوایس‌ها شامل آیفون 6 و آیفون 5 اس می‌شوند. علاوه بر این آیپد ایر نسل 1، آیپد مینی 2 و آیپد مینی 3 و همچنین آیپاد تاچ 6 نیز می‌توانند این به‌روزرسانی نرم افزاری را دریافت کنند.

در توضیحات این آپدیت به موضوع قابل توجهی به جز حضور آخرین پچ‌های امنیتی که همیشه توصیه می‌شوند، وجود ندارد. ما پیشنهاد می‌کنیم اگر صاحب یکی از این دیوایس‌های قدیمی هستید، به‌روزرسانی جدید آی او اس را فورا روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید تا از شر مشکلات امنیتی در امان بمانید. اپل معمولا پچ‌های امنیتی را برای دیوایس‌های قدیمی‌تر خود که به‌روزرسانی‌های جدیدتر آی او اسی را دریافت نمی‌کنند منتشر می‌کند تا همچنان امنیت کاربرانش را تضمین کند.

عرضه آی او اس 12.4.4 و پشتیبانی 6 ساله اپل از محصولاتش!

به طور مثال عرضه گوشی آیفون 5 اس که موفق به دریافت این به‌روزرسانی شده، به 6 سال یا به عبارتی 75 ماه پیش بازمی‌گردد. در مقایسه با آیفون‌های اپل، گوشی‌های اندرویدی معمولا به‌روزرسانی‌های اندرویدی را تا 18 ماه دریافت می‌کنند و پس از آن از سوی سازنده به حال خود رها می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یعنی ای او اس۱۳واسه ما نمیاد؟

  2. سلام اگه کسی آپدیت کرده 5s اطلاع بده

  3. خاله ام گوشی J2 2015 داره. پارسال گوشی اش را داد تا براش تنظیم کنم. دیدم بروز رسانی اومده برا گوشیش . پکیج امنیتی بود! براش نصب کردم. هفته گذشته که دوباره گوشی اش را داد تا تنظیم کنم دیدم بازم یک بروزرسانی امنیتی داره..

    نزدیک سال 2020 هستیم! سامسونگ هم برا گوشی های 5 سال پیش پکیج بروز رسانی میده. منتهی بدلیل قرار داد 2 سالکه که با گوگل داره نمیتونه نسخه جدید اندروید را بفرسته. اما به راحتی میش نسخه جدید اندروید را بصورت غیر رسمی رو گوشی هاس نصب کرد.

    از وقتی که این بروزرسانی را دیدم ذهنیتم بهتر به سامسونگ بهتر شد.

    اپل اگر برا گوشی 6 سال گذشته بروز رسانی میفرسته برا اینه که نسخه ios برای خودشه! و بخاطر احترامی که برا محصولش قائل است. فرستادن پکیج امنیتی چیز غیر معمولی نیست..