گیم پلی بازی Ghost of Tsushima

نمایش جدیدی از گیم پلی بازی Ghost of Tsushima فردا شب پخش خواهد شد

کدام طرفدار پلی استیشن است که منتظر گوست آو سوشیما نباشد؟ پس از انتشار تیزری کوتاه از این اثر در State of Play، حالا اعلام شده فردا شب و در خلال مراسم The Game Awards 2019 ویدیو جدیدی از گیم پلی بازی Ghost of Tsushima پخش خواهد شد.

جمعه، 22 آذر ماه مراسم The Game Awards 2019 با اجرا و میزبانی جف کیلی برگزار می‌شود که در آن بهترین‌های سال جاری میلادی در دنیای بازی‌های ویدیویی انتخاب خواهند شد. کیلی پیش از این تایید کرده بود در د گیم اواردز 2019 شاهد معرفی 15 بازی جدید و چند نمایش قابل‌توجه از بازی‌های مورد انتظار هستیم که مشخص شد یکی از آن‌ها تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Ghost of Tsushima خواهد بود. این تریلر طولانی‌ترین نمایشی است که در TGA امسال شاهدش خواهیم بود و بخش‌هایی از روند بازی و احتمالا تکه‌هایی سینماتیک و حماسی از گوست آو سوشیما را می‌بینیم.

این بازی سامورایی احتمالا آخرین بازی بزرگ و انحصاری پلی استیشن 4 است که در آخرین روزهای نسل هشتم منتشر خواهد شد و امیدواریم فردا شب تاریخ انتشار Ghost of Tsushima به طور دقیق مشخص شود تا بازیکنان بدانند که چه زمانی می‌توانند در بازی جدید ساکر پانچ پروداکشنز سفری به قلب سرزمین آفتاب تابان داشته باشند.

چند روز پیش جیسون شرایر، سردبیر بخش اخبار وبسایت معتبر کوتاکو اعلام کرد، بازی‌های زمان عرضه Playstation 5 در انحصار این کنسول خواهند بود و بر روی نسل قبلی Playstation در دسترس نیستند، در نتیجه تا اواسط سال 2020 نباید منتظر تجربه Ghost of Tsushima و The last of Us Part II بر روی کنسول جدیدتان باشید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*