دانلود قسمت 1 فصل چهارم گرند تور با زیرنویس فارسی

پس از ماه‌ها انتظار٬ پخش فصل 4 تور بزرگ آغاز شد. در ادامه می‌توانید قسمت 1 فصل چهارم گرند تور (The Grand Tour) به نام “Seamens” را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی اختصاصی گجت نیوز دانلود کنید.

پخش برنامه تور بزرگ (The Grand Tour) در ماه نوامبر سال 2016 آغاز شد. این شو تلویزیونی متمرکز بر دنیای اتومبیل‌ها را می‌توان نسخه‌ی جدیدتری از برنامه تخته گاز (Top Gear) دانست که به مدت چندین سال از شبکه BBC پخش می‌شد.پس از به مشکل خوردن با مدیران این شبکه٬ جرمی کلارکسون تصمیم گرفت به گروه چندرسانه‌ای دیگری نقل مکان کرده و برنامه‌ای متفاوت٬ اما با همان سبک و سیاق را برای دوست‌داران دنیای اتومبیل‌ها بسازد. از آن زمان سه فصل (38 قسمت) این برنامه توسط گروه آمازون پخش شده است و حالا پس از چندین ماه انتظار٬ سرانجام پخش چهارمین فصل از برنامه جذاب تور بزرگ با سه مجری محبوبش یعنی جرمی کلارکسون٬ ریچارد هموند و جیمز می از سایت آمازون آغاز شد.

قسمت 1 فصل 4 گرند تور

دانلود قسمت 1 فصل چهارم گرند تور

در قسمت 1 فصل چهارم گرند تور ٬ کلارکسون٬ هموند و می فقط یک بار از اتومبیل‌ها فاصله می‌گیرند و سفری حماسی را در اطراف کامبوج و ویتنام با قایق تجربه می‌کنند. این سفر ماجراجویانه نشان می‌دهد که سه مجری محبوب بریتانیایی بدون تجربه وارد این سفر هیجان انگیز و پر از خطر شده‌اند و تلاش می‌کنند تا راه خود را از طریق مهم‌ترین آبراه نمادین جهان به نام دلتا مکونگ پیدا کنند.

باید دید آیا سه مجری بریتانیایی تور بزرگ می‌توانند با قایق خود از پس چالش‌های بزرگ پیش رو و طوفان‌ها برآیند؟

اولین قسمت از فصل 4 گرند تور به نام “Seamen” به معنای مردان دریا٬ در 1 ساعت و 31 دقیقه ضبط شده است. شما می‌توانید هم اکنون این برنامه را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی اختصاصی گجت نیوز در زیر دانلود کنید.

زیرنویس فارسی قسمت اول فصل 4 گرند تور در مطلب قرار گرفت

دانلود برنامه گرند تور - قسمت 1 فصل 4
  • زبان: انگلیسی
  • کشور: بریتانیا
  • زمان : 1 ساعت و دقیقه
  • کیفیت : /1080p/720p/480p
  • حجم فایل : 904MB/470MB/206MB
دانلود با کیفیت WEB-DL 1080p دانلود با کیفیت WEB-DL 720p دانلود با کیفیت WEB-DL 480p

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور