بازی The Wolf Among Us 2

منتظر انتشار بازی The Wolf Among Us 2 در سال 2020 نباشید

در مراسم The Game Awards 2019 با انتشار تریلری کوتاه اعلام شد ساخت بازی The Wolf Among Us 2 توسط اعضای استودیوی تل‌تیل گیمز از سر گرفته خواهد شد، اما اینطور که پیداست این بازی حداقل تا سال 2021 منتشر نمی‌شود.

بعد از اینکه استودیو تل‌تیل گیمز اعلام ورشکستگی کامل کرد و عملا تعطیل شد، شرکت LCG Entertainment دوباره نام تجاری این استودیو را زنده کرد تا بتوانیم به بازگشت مجموعه‌های خاطره‌انگیز این استودیو خلاق امیدوار باشیم. بعد از تمام شدن فصل آخر بازی The Walking Dead، حالا نوبت به بازی The Wolf Among Us 2 رسیده است و استودیو AdHoc با انتشار تریلر کوتاهی که در پایین می‌توانید مشاهده کنید خبر از بازگشت بیگ بی و دوستانش داد.

تریلر بازی The Wolf Among Us 2 در TGA 2019

دانلود با کیفیت 720p

استودیو AdHoc از اعضای پیشین تل‌تیل تشکیل شده و برای مثال نیک هرمان و دنیل لنارت در مسند کارگردان و پیرس شورت به عنوان نویسنده داستان و سناریو در بازی گرگی در میان ما 2 حضور دارند. همچنین جارد امرسون جانسون که موسیقی متن بازی The Walking Dead (دو فصل نخست) را ساخته است وظیفه آهنگ‌سازی را در ادامه گرگی در میان ما عهده‌دار شده است و  آدام هریتون و اریین یوت هم در این اثر گویندگی خواهند کرد.

با توجه به مصاحبه جیمی اوتیلی، مدیر عامل جدید تل‌تیل گیمز با فوربس این بازی فعلا منتشر نخواهد شد و آن‌ها وقت لازم را به تیم سازنده می‌دهند تا بازی به اندازه نسخه نخست خوش‌ساخت باشد. گرگی در میان ما 2 هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و با استناد به حرف‌های اوتیلی این بازی به طور قطع در سال 2020 عرضه نخواهد شد و زمانی که تیم سازنده بتواند محصول نهایی را به بالاترین کیفیت ممکن برساند بازی منتشر می‌شود.

در پایان شایان به ذکر است گرگی در میان ما ۲ تا به این لحظه برای پی سی و به صورت انحصاری برای انتشار از طریق فروشگاه اپیک گیمز تایید شده و فعلا از کنسول‌های مقصدش حرفی به میان نیامده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*