نظرسنجی هواوی

در نظرسنجی هواوی شرکت کنید و برنده ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 شوید

به زودی گوشی هواوی وای 9 پرایم 2019 و ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 وارد بازار ایران می‌شوند. اکنون با شرکت در نظرسنجی هواوی می‌توانید برنده Huawei Watch GT2 شوید.

به زودی محصولات جدیدی از هواوی  وارد بازار ایران خواهد شد که گوشی هواوی Y9 Prime 2019 و ساعت Huawei Watch GT2 از مهم‌ترین این محصولات هستند. هولوی قبل از شروع فروش رسمی، نظرسنجی با عنوان «انتخاب بهترین ویژگی Y9 Prime 2019» طراحی کرده و از علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا با شرکت در آن اعلام کنند بهترین ویژگی این گوشی کدام گزینه است.

زمان شرکت در این مسابقه از 21 آذر تا 7 دی ماه 98 در نظر گرفته شده و به 10 نفر اولی که بیشترین رای را جمع کنند، یک دستگاه هواوی واچ جی تی 2 (به ارزش 2 میلیون و 799 هزار تومان) اهدا خواهد شد. هم‌چنین هواوی به 300 نفر از شرکت‌‌کنندگانی که بیش از 10 رای داشته باشند، به قید قرعه یک گیفت باکس هواوی (به ارزش 200 هزار تومان) تعلق خواهد گرفت.

نحوه شرکت در نظرسنجی هواوی

شرایط شرکت در مسابقه به این شرح است:

۱-  به صفحه http://huaweivote.ir/register مراجعه کنید.

۲- از بین دو گزینه، یکی را انتخاب کرده و دلیل انتخاب‌تان را ذکر کنید. سپس با پر کردن فرم، در این مسابقه شرکت کنید.

۳- از دوستان خود بخواهید تا نظر خود را در مورد رای شما اعلام کنند.

نتیجه نهایی این مسابقه هم‌زمان با رویداد معرفی محصول در تاریخ 9 دی ماه اعلام خواهد شد. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر صفحه اینستاگرام huweimobilefarsi@ را دنبال کنید. در صورت نیاز جهت پاسخ دهی به سوالات خود با مرکز پشتیبانی هواوی با شماره ۰۲۱۴۲۰۰۰ تماس بگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*