گلکسی M30 و M20 سامسونگ

آپدیت پایدار اندروید 10 به گوشی‌های گلکسی M30 و M20 سامسونگ رسید

گوشی‌های گلکسی ام 30 (Galaxy M30) و گلکسی ام 20 (Galaxy M20) در حال دریافت آپدیت پایدار اندروید 10 هستند که با رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ همراه است.

این دو محصول به عنوان گوشی‌هایی اقتصادی، با One UI و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو عرضه شده بودند. از اواخر بهار، روند انتشار اندروید 9.0 پای برای گلکسی ام 30 و ام 20 آغاز شد و حالا آپدیت پایدار اندروید 10 را در هند دریافت کرده‌اند. این به‌روزرسانی، شامل وصله امنیتی ماه دسامبر هم می‌شود.

آپدیت پایدار اندروید 10

پیش‌تر رابط کاربری One UI 2.0 مختص پرچمداران سامسونگ بود؛ ولی حالا کاربران مدل‌های ارزان‌تر نیز می‌توانند از امکاناتی چون دارک مود سراسری و ژست‌های تمام صفحه بهره‌مند شوند. با این آپدیت، برخی از اپلیکیشن‌های سفارشی سامسونگ مانند مرورگر وب، ماشین حساب، Notes و Health نیز وارد گوشی‌ها می‌شوند.

انتشار پیش از موعد آپدیت پایدار اندروید 10 برای اعضای خانواده گلکسی ام

ورژن نرم افزاری این آپدیت برای گلکسی ام ۲۰ و گلکسی ام ۳۰، به ترتیب M205FDDU3CSL4 و M305FDDU3CSL4 است و احتمالا پس از هند، به‌روزرسانی در سایر نقاط دنیا آغاز خواهد شد. این در حالی است که پرچمداری چون گلکسی S10 به تازگی آپدیت جدید را دریافت کرده است.

البته قرار بود اندروید ۱۰ در ژانویه ۲۰۲۰ به گوشی‌های گلکسی M30 و  M20 برسد؛ ولی سامسونگ کمی زودتر اقدام کرد. بنابر گزارش‌ها، گلکسی ای 30 دیگر دستگاهی است که در صف اول به‌روزرسانی قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بعد از آپدیت برای m20 هنگ میکنه و گوشی خود به خود ریستارت میشه