مورد انتظارترین سریال های سال 2020

آثار سینمایی همچنان پرطرفدار هستند اما آثار تلویزیونی در این روزها دست کمی از آن‌ها ندارند. فهرست مورد انتظارترین سریال های سال 2020 را در ادامه مطالعه کنید.

این فهرست از مورد انتظارترین سریال های سال 2020 بر اساس تعداد بازدیدها از صفحات آن‌ها در سایت IMDb تهیه شده است و نشان می‌دهد که در سال آینده، کدام آثار این پتانسیل را دارند که بیشترین تعداد مخاطب را جذب کنند.

سال 2020 برای سینما هیجان انگیز به نظر می‌رسد اما تلویزیون هم با دست پر به استقبال مخاطبان خواهد آمد. با حضور پلتفرم‌های استریمی همچون نتفلیکس، آمازون، دیزنی پلاس و شبکه‌های کابلی بزرگی همچون اچ بی او و استارز، می‌توانید منتظر طوفانی از آثار بزرگ و پرطرفدار باشید که در ادامه به 10 مورد از آن‌ها می‌پردازیم. همان‌طور که بالاتر هم ذکر شد، این 10 سریال، بیشترین تعداد بازدید را تا اینجا در سایت آی‌ دی ام بی دریافت کرده‌اند و اگر سریال مورد علاقه شما در این فهرست حضور ندارد، دلیل‌اش این است که در مقایسه با آثار مذکور، بازدید کمتری از آن‌ها صورت گرفته است. فراموش نکنید که این لیست بر اساس کیفیت سریال‌ها یا امتیاز کاربران نیست.

مورد انتظارترین سریال های سال 2020

10- سریال کتی کین (Katy Keene)

مورد انتظارترین سریال های سال 2020

با محبوبیت سریال ریوردیل (Riverdale) شبکه CW، نسخه‌های فرعی (spinoff) آن نیز در راه هستند. سریال ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا (The Chilling Adventures of Sabrina) قرار بود اولین اسپین‌آف این مجموعه باشد اما راهی نتفلیکس شد. در نتیجه سریال کتی کین در واقع اولین نسخه فرعی مستقیم ریوردیل به حساب می‌آید که از CW پخش خواهد شد.

در این سریال، لوسی هیل (Lucy Hale) نقش کتی کین را ایفا خواهد کرد، یک طراح لباس در شهر نیویورک و ماجراهایی که در زندگی‌اش و روابط عاشقانه‌اش رخ می‌دهد (او در ریوردیل هم حضور خواهد داشت). علاوه بر لوسی هیل، بازیگرانی همچون اشلی مورای، جولیا چان، زین هولتز و کاترین لاناسا نیز در این سریال حضور خواهند داشت.

9- سریال شکارچیان (Hunters)

مورد انتظارترین سریال های سال 2020

سریال شکارچیان برای اینکه تبدیل به یکی از مورد انتظارترین سریال های سال 2020 تبدیل شود، تنها کافی بود که حضور آل پاچینوی افسانه‌ای را اعلام کند. داستان این سریال در سال 1977 رخ می‌دهد و ماجراهای گروهی از شکارچیان نازی را روایت خواهد کرد. آن‌ها بر این باورند که تعدادی افسر عالی رتبه نازی در میان مردم آمریکا زندگی می‌کنند و قصد دارند که انقلابی برپا کنند، وظیفه آن جلوگیری از این اتفاق خواهد بود.

این سریال در سال آینده از سرویس آمازون پرایم پخش می‌شود و تهیه کنندگی آن بر عهده جوردن پیل (Jordan Peele) است. در کنار پاچینو، بازیگرانی همچون لوگان لرمن، کیت مولوینی، کارول کین و جاش ردنر نیز در این سریال به ایفای نقش خواهند پرداخت.

8- سریال استارگرل (Stargirl)

مورد انتظارترین سریال های سال 2020

سرویس استریم دی سی یونیورس تا اینجا عملکرد مناسبی داشته است. سریال تایتان‌ها (Titans) آغاز متوسطی داشت اما به تدریج تبدیل به سریال قابل توجهی شد. سریال‌ دووم پاترول (Doom Patrol) غافلگیر کننده بود و سریال سوامپ تینگ (Swamp Thing) یکی از بهترین سریال‌های کامیک بوکی تلویزیون در سال گذشته محسوب می‌شود.

در سال 2020، یک ابرقهرمان تازه به این سرویس خواهد آمد و آن کسی نیست جز استارگرل. برک بسینجر (Brec Bassinger) در این سریال نقش دختری دبیرستانی را بازی می‌کند که تبدیل به یک ابرقهرمان می‌شود و جا پای پدر ناتنی‌اش می‌گذارد. در این سریال که توسط جف جانز (Geoff Johns) ساخته شده، بازیگران دیگری همچون امی اسمارت، لوک ویلسون، نیل جکسون و نیل هاپکینز حضور خواهند داشت.

 7- سریال بیگانه (The Outsider)

مورد انتظارترین سریال های سال 2020

استیون کینگ (Stephen King) اخیرا آتشین ظاهر شده است و رمان‌هایش یکی پس از دیگری، تبدیل به آثار جذاب سینمایی و تلویزیونی می‌شوند. اقتباس تلویزیونی رمان آقای مرسدس (Mr. Mercedes) فراتر از انتظار موفق بود و حالا سریال‌های تازه‌ای در راه هستند. سریال بیگانه در ماه ژانویه از شبکه اچ بی او پخش خواهد شد.

در این مینی سریال، جیسون بیتمن (Jason Bateman) نقش مردی را بازی می‌کند که برای قتل یک کودک دستگیر شده و در حالی که مدرک دی ان ای نشان می‌دهد او گناهکار است، مدارکی هم وجود دارد که نشان می‌دهد او در زمان وقوع قتل، در جای دیگری بوده است. بن مندلسون (Ben Mendelsohn) نقش ماموری را بازی می‌کند که قرار است پرده از واقعیت بردارد. سینتیا اریوو، بیل کمپ، میر وینینگهم و پدی کانسیداین دیگر ستارگان این سریال هستند.

6- سریال ایستادگی (The Stand)

مورد انتظارترین سریال های سال 2020

سریال بیگانه تنها اثر تلویزیونی جدید استیون کینگ در سال آتی نخواهد بود و رمان کلاسیک مشهور او، ایستادگی نیز به شکل یک مینی سریال به تلویزیون می‌آید. این رمان در دهه نود (1994) هم تبدیل به یک مینی سریال شده بود اما این نسخه جدید قرار است با بودجه بالاتر، اثر باکیفیت‌تری باشد.

داستان سریال ایستادگی که رمان آن در ایران با نام ابلیس هم شناخته می‌شود، در جهانی آخرالزمانی رخ می‌دهد و ماجراهای چند بازمانده را روایت می‌کند که باید برای بقا تلاش کنند. این سریال تیم بازیگری جالب توجهی دارد و در آن ستارگانی همچون امبر هرد، جیمز مارسدن، گرگ کینر، ووپی گلدبرگ، هدر گراهام، الکساندر اسکارشگرد و مریلین منسون به ایفای نقش می‌پردازند. سریال The Stand از شبکه سی بی اس پخش خواهد شد.

5- سریال برف‌شکن (Snowpiercer)

مورد انتظارترین سریال های سال 2020

سریال برف‌شکن بر اساس رمان‌های مصور فرانسوی به همین نام ساخته شده است. اگر به یاد داشته باشید، در سال 2013، یک فیلم نیز بر اساس این کامیک ساخته شد که در آن بازیگرانی همچون کریس ایوانز، جان هرت و تیلدا سوینتن به ایفای نقش می‌پرداختند. برف‌شکن پتانسیل زیادی داشت و حالا قرار است به دنیای تلویزیون وارد شود.

اوضاع برای این سریال تا اینجا چندان خوب پیش نرفته است. برف‌شکن در ابتدا قرار بود از شبکه تی ان تی پخش شود اما پس از سه سال توسعه و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مختلف، در نهایت به شبکه تی بی اس نقل مکان کرد. جنیفر کانلی و داوید دیگز بازیگران اصلی سریال هستند و کارگردان مشهور کره‌ای و سازنده نسخه سینمایی، بونگ جون-هو (Bong Joon-ho) در مقام تهیه کننده حضور دارد. داستان در جهانی آخرالزمانی و برفی رخ می‌دهد که معدود انسان‌های باقی مانده، در یک قطار پیشرفته در حال حرکت، زندگی می‌کنند، اما مشکل این است که در همین عصر یخبندان که انسان‌ها بیشتر از هر زمانی به یکدیگر نیاز دارند، فقرا و ثروتمندان باز هم باید در بخش‌های جداگانه‌ای از قطار زندگی کنند.

4- سریال واکینگ دد: جهانی فراتر (The Walking Dead: World Beyond)

مورد انتظارترین سریال های سال 2020

مجموعه واکینگ دد تا اینجا یک اسپین آف داشته و یک فیلم سینمایی از آن هم با حضور شخصیت ریک گرایمز به زودی اکران می‌شود. در حالی که این مجموعه دیگر به اندازه سابق طرفدار ندارد و با افت نسبتا ملموسی هم رو به رو شده اما سازندگان هنوز به پتانسیل آن باور دارند و دست به ساخت یک مجموعه جدید زده‌اند. سریال واکینگ دد: جهانی فراتر، تکرار مکررات نیست و یک ایده درخشان دارد! برخلاف نسخه اصلی و فرعی (Fear the Walking Dead)، این بار شخصیت‌های اصلی کسانی هستند که پس از آخرالزمان رخ داده توسط زامبی‌ها، متولد شده‌اند.

این بدین معناست که داستان از نوع نگاه نوجوانانی روایت می‌شود که هیچ شناختی از جهان قبل از زامبی‌ها ندارند. ماجراها 10 سال پس از نابودی جهان رخ می‌دهد و هنوز نمی‌دانیم که آیا شخصیتی از نسخه اصلی در این سریال به عنوان مهمان حضور پیدا می‌کند یا خیر. سریال جهانی فراتر در اوایل سال 2020 در 10 قسمت از شبکه ای ام سی پخش می‌شود.

3- سریال پاپ جدید (The New Pope)

مورد انتظارترین سریال های سال 2020

یک سریال بزرگ دیگر از شبکه اچ بی او که طرفداران را هیجان زده کرده است. در پاپ جدید، جود لاو در نقش پاپ پیوس سیزدهم و جان مالکوویچ در نقش پاپ ژان پل سوم به ایفای نقش می‌پردازند. این سریال دارای 9 قسمت خواهد بود و دنباله‌ای بر سریال پاپ جوان سال 2016 است.

در این سریال بازیگران دیگری همچون شارون استون، سیلویو اورلاندو و اولریش تامسن حضور خواهند داشت و پخش آن از اوایل ماه ژانویه 2020 آغاز می‌شود.

2- سریال فالکون و سرباز زمستان (The Falcon and the Winter Soldier)

مورد انتظارترین سریال های سال 2020

سرویس دیزنی پلاس، با سریال محبوب و پرطرفدار ماندالورین (The Mandalorian) سال 2019 فوق العاده‌ای داشت و به نظر می‌رسد که در سال 2020 هم به مسیر خوب خود ادامه دهد. دنیای سینمایی مارول (MCU) در اوج محبوبیت قرار دارد و به زودی شاهد ورود شخصیت‌های این دنیای سینمایی به مدیوم تازه‌ای هستیم.

داستان سریال فالکون و سرباز زمستان پس از اتفافات فیلم انتقام جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame) رخ می‌دهد و ماجراجویی‌های جدید این دو دوست قدیمی کاپیتان امریکا را روایت می‌کند. این سریال که بودجه عظیم 150 میلیون دلاری دارد، دارای 6 قسمت خواهد بود. آنتونی مکی و سباستین استن همانند نسخه‌های سینمایی، در اینجا هم به ترتیب نقش فالکون و سرباز زمستان را بر عهده خواهند داشت.

1- سریال استار ترک: پیکارد (Star Trek: Picard)

مورد انتظارترین سریال های سال 2020

و در نهایت، رتبه اول فهرست مورد انتظارترین سریال های سال 2020 به سریال استار ترک: پیکارد می‌رسد. همان طور که از نام سریال مشخص است، در آن شاهد ماجراجویی‌های تازه کاپیتان محبوب و کارکشته سریال کلاسیک استار ترک: نسل بعدی (Star Trek: The Next Generation) خواهیم بود.

در این نسخه فرعی از استار تارک، کاپیتان ژان لوک پیکارد با بازی پاتریک استورات، حالا بازنشسته شده و در یک سیاره، زندگی آرامی را در انزوا تجربه می‌کند. اما با ورود یک زن مرموز که از او کمک می‌خواهد، شرایط زندگی او تغییر پیدا می‌کند. سریال پیکارد از اواخر ماه ژانویه از شبکه سی بی اس پخش خواهد شد و فصل اول آن دارای 10 قسمت است.

نظر شما در رابطه با مورد انتظارترین سریال های سال 2020 چیست؟ منتظر کدام سریال هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.