بهترین هدفون های بی سیم 2019

بهترین هدفون های بی سیم سال 2019 – با رده قیمتی کمتر از 200 دلار

اگر جزو کسانی هستید که به دنبال یک هدفون مناسب می‌گردید، در این مطلب فهرستی از بهترین هدفون های بی سیم 2019 با رده قیمتی کمتر از 200 دلار را برای شما کاربران عزیز گجت نیوز آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

گوشی‌های هوشمند با جک هدفون ممکن است به زودی کمیاب شوند. حتی مدافعان سرسخت خروجی آنالوگ مانند سامسونگ نیز آن را از دستگاه‌های خود حذف کرده‌اند. این باعث می‌شود که علاقه‌مندان به موسیقی دو گزینه پیش رو داشته باشند: یا از دانگل استفاده کنند یا به سراغ هدفون‌های بی‌سیم بروند.

در رابطه با درگاه USB Type-C یا لایتنینگ چطور؟ در دسته‌ی هدفون‌های رو گوشی، این گزینه‌ها در واقع جایی ندارند. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به موسیقی هستید و نمی‌خواهید در آینده با مشکلات احتمالی روبرو شوید، بهتر است به سراغ یک هدفون بی‌سیم مناسب بروید.

هدفون Anker Soundcore Life Q20

هدفون Anker Soundcore Life Q20

انکر یکی از شرکت‌هایی است که به خاطر نسبت قیمت به عملکرد خوب محصولاتش شناخته شده است و هدفون‌های بی‌سیم آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگرچه هدفون Anker Soundcore Life Q20 کمتر از 100 دلار قیمت دارد، اما هنوز هم دارای برخی ویژگی‌های عالی است. این هدفون با یک بار شارژ و فعال بودن حالت نویز کنسلینگ قادر است تا 40 ساعت به صورت ممتد موسیقی پخش کند.

هدفون‌های ارزان قیمت زیادی را نمی‌توانید پیدا کنید که از این ویژگی برخوردار باشند. کیفیت صدای هدفون Soundcore Life Q20 انکر بد نیست، اما آنطور هم نیست که تحت تأثیرتان قرار بدهد. این هدفون از ظاهر مناسبی برخوردار است و طراحی تاشو آن باعث می‌شود که گزینه مناسبی برای مسافرت و مواقعی باشد که مدام در رفت و آمد هستید.

هدفون TaoTronics TT-BH22

هدفون TaoTronics TT-BH22

TaoTronics TT-BH22 یکی دیگر از گزینه‌هایی است که در فهرست بهترین هدفون های بی سیم 2019 قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های تعیین‌کننده و اصلی هدفون رو گوشی TaoTronics TT-BH22 پشتیبانی آن از ویژگی نویز کنسلینگ است که عملکرد رضایت‌بخشی دارد. درایورهای 40 میلی‌متری این هدفون صدای شفاف و واضحی را در هر محدوده فرکانسی تولید می‌کند.

گوشی‌های هدفون TT-BH22 تائوترونیکس نسبتا جمع و جور هستند، اما می‌توانید آن‌ها را تا کرده و داخل کیف بگذارید. با شارژ کامل TaoTronics TT-BH22 می‌توانید 30 ساعت به موسیقی گوش کنید و دستگاه از جک 3.5 میلی‌متری برای اتصال با سیم نیز پشتیبانی می‌کند. توجه داشته باشید که مهم نیست دستگاه چه قدر شارژ داشته باشد، با اتصال کابل صوتی، ویژگی نویز کنسلینگ غیر فعال خواهد شد.

هدفون BOHM B76

هدفون BOHM B76

کیفیت ساخت هدفون BOHM B76 اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می‌کند. برای ساخت این هدفون از مقدار کمی پلاستیک استفاده شده است و عمدتا در ساخت آن آلومینیوم و چرم فاکس به کار رفته است. استفاده از آلومینیوم و چرم در ساخت این هدفون ظاهر زیبایی به آن بخشیده است و حس لوکس بودن را به کاربر منتقل می‌کند.

BOHM B76 با پشتیبانی از قابلیت حذف سر و صدای اضافی محیط و طراحی تاشو گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که زیاد سفر می‌کنند و می‌خواهند سپری بین گوش‌های خود و دنیای اطراف ایجاد کنند. در مقایسه با سایر رقبا، ضعف هدفون بی‌سیم BOHM B76 طول عمر باتری متوسط آن است که تنها 16 ساعت دوام می‌آورد. همچنین بعد از حدود تنها 8 ساعت استفاده دیگر خبری از ویژگی نویز کنسلینگ نخواهد بود.

هدفون Avantree Audition Pro

هدفون Avantree Audition Pro

به هدفون Avantree Audition Pro نیز می‌توانید به عنوان یکی از بهترین هدفون های بی سیم 2019 برای خرید فکر کنید. هدفون‌های رو گوشی Avantree به خاطر عمر باتری استثنایی که دارند خود را از رقبا جدا می‌کنند. این هدفون با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا 40 ساعت به طور ممتد آهنگ پخش کند و همچنین از طراحی تاشو برخوردار است که در صورت عدم نیاز می‌توانید گوشی‌ها را تا کنید تا فضای کمتری اشغال شود.

یکی دیگر از نکته‌های قابل توجه، پشتیبانی Avantree Audition Pro از aptX با تأخیر کم است که مسائل مربوط به تأخیر صوتی نامطلوب را به شدت محدود می‌کند. امکان اتصال چند نقطه‌ای نیز در این هدفون تعبیه شده است و می‌توانید هدفون خود را همزمان به دو دستگاه متصل کنید. البته، مانند اکثر هدفون‌های بی‌سیم، این هدفون نیز از اتصال آنالوگ با استفاده از کابل صوتی 3.5 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.

هدفون Skullcandy Crusher

هدفون Skullcandy Crusher

هدفون Skullcandy Crusher برای همه گزینه مناسبی نیست. اگرچه این هدفون از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است و آن را به انتخابی مناسب در بین بهترین هدفون های بی سیم 2019 تبدیل می‌کند، اما بعضی کاربران ممکن است به خاطر سنگین بودن آن به مشکل برخورد کنند. این مورد احتمالا تنها نکته منفی بزرگ هدفون Skullcandy Crusher است.

سایر ویژگی‌ها مانند طول عمر باتری، راحتی استفاده و امکانات اتصال همگی درجه یک هستند. به طور کلی کیفیت صدای خروجی هدفون خوب ارزیابی می‌شود و ویژگی باس هپتیک نیز باعث می‌شود که تجربه غنی‌تری داشته باشید. باتری داخلی هدفون می‌تواند با یک بار شارژ کامل تا 40 ساعت پاسخگوی نیازهای شما باشد. Skullcandy Crusher از اتصال باسیم نیز پشتیبانی می‌کند.

هدفون Ghostek soDrop Pro

هدفون Ghostek soDrop Pro

اگر هدفونی می‌خواهید که از سر و صدای اضافی محیط به دور باشید، هدفون بی‌سیم Ghostek soDrop Pro گزینه بسیار مناسبی برای شما است. این هدفون از طراحی جذاب، زیبا و منحصر به فردی بهره می‌برد و با توجه به رده قیمتی آن، کیفیت صدای قابل قبولی ارائه می‌دهد.یکی از قابلیت‌هایی که شاید در هدفون‌های زیادی در این رده قیمتی وجود نداشته باشد، قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه است.

شما با استفاده از قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه می‌توانید مثلا در مترو به موسیقی گوش دهید و وقتی به محل کار یا خانه رسیدید، به راحتی بین لپ‌تاپ خودتان سوئیچ کنید. هدفون Ghostek soDrop Pro در استفاده طولانی مدت مشکلی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد، اما زیاد کیپ بودن گوشی‌ها روی گوش در هنگام استفاده شاید برخی کاربران را اذیت کند.

هدفون Sennheiser HD 4.50

هدفون Sennheiser HD 4.50

هدفون رو گوشی بی‌سیم Sennheiser HD 4.50 یکی از گزینه‌‌های مناسب و ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال هدفون رو گوشی بی‌سیم با پشتیبانی از قابلیت حذف نویز محیط و کیفیت صدای عالی هستند و در عین حال محصولی سبک وزن را ترجیح می‌دهند.

هدفون HD 4.50 سنهایزر از بلوتوث نسخه 4 برای اتصال بی‌سیم و جک 3.5 میلی‌متری متداول برای اتصال باسیم پشتیبانی می‌کند. Sennheiser HD 4.50 همچنین به تکنولوژی aptX برای کاهش تأخیر صوتی مجهز شده است. با شارژ کامل دستگاه می‌توانید تا 19 ساعت با آن موسیقی گوش کنید که در مقایسه با رقبا کمی ناامیدکننده است.

هدفون Audio-Technica ATH-M50xBT

هدفون Audio-Technica ATH-M50xBT

وقتی درباره بهترین هدفون‌‌های سال صحبت می‌کنیم، Audio-Technica یکی از نام‌های بزرگی است که به چشم می‌خورد. هدفون‌های بی‌سیم سری محبوب M50 این برند جزو گزینه‌هایی است که می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. یک نگاه به این سری هدفون‌ها کافی است تا نظرتان جلب شود. داریورهای به‌کاررفته در Audio-Technica ATH-M50xBT صدای خروجی باکیفیت و عالی را تولید می‌کند.

آدیو-تکنیکا از پدهای بزرگ و نرم در گوشی‌های این هدفون استفاده کرده است و در استفاده طولانی‌ مدت راحت است. لولاهای اصلی هدفون نیز از کیفیت خوبی برخوردار بوده و محکم هستند. نکته ضعف اصلی ATH-M50xBT عدم پشتیبانی آن از قابلیت نویز کنسلینگ است. گوشی‌های هدفون تنها مانع بین سر و صدای اضافی محیط و گوش‌هایتان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. شنهایززززززززر رو باید اول میکردین

  2. عظمت و دوست داشتنی بودنش داره از دست میده

  3. مقاله خوبی بود لطفا یکی در باره هندزفزی عای زیر۲۰۰هزار بزازید

  4. واقعا جای sony خالی نیست