اپلیکیشن Galaxy Store

سامسونگ حالت تیره را به اپلیکیشن Galaxy Store خود آورد

اپلیکیشن Galaxy Store به‌روزرسانی تازه‌ای را دریافت کرد که مهم‌ترین ویژگی جدید آن اضافه شدن حالت تیره است. این به‌روزرسانی به تدریج در حال انتشار برای کاربران مختلف گوشی‌های سامسونگ است.

اگر از یک گوشی هوشمند سامسونگ به عنوان دستگاه روزمره‌ی خود استفاده می‌کنید، احتمالا باید متوجه یک تغییر بزرگ در طراحی اپلیکیشن Galaxy Store شده باشید. گلکسی استور، فروشگاه اپلیکیشن و بازی‌های سامسونگ است که شاید بسیاری از آن‌ها در پلی استور گوگل حضور نداشته باشند (مثل بازی Fortnite).

اپلیکیشن Galaxy Store

اپلیکیشن گلکسی استور سامسونگ با زبان طراحی اندروید 10 تطبیق پیدا کرده است و اولین تغییر مهمی که شما متوجه آن می‌شوید، طراحی رابط کاربری جدید آن است. سایت SamMobile گزارش داده است که Galaxy Store v4.5.10.5 از رابط کاربری One UI الهام گرفته است که شامل یک منوی همبرگری شکل با زبانه‌های مختلف می‌شود. اگر شما همیشه از این برنامه استفاده کرده باشید، متوجه تغییرات ظاهری آن می‌شوید و درمیابید که چقدر زیباتر از گذشته شده است.

این به‌روزرسانی همچنین شامل یک حالت تیره نیز می‌شود که باید از بخش تنظیمات گوشی خود در اندروید 10 آن را فعال کنید. طی ماه‌های گذشته این ویژگی‌های جدید به اپلیکیشن‌های ساخت خود سامسونگ اضافه شده استو پس تعجب ندارد ببینیم آن‌ها به فروشگاه اپلیکیشن‌های این کمپانی نیز افزوده شده‌اند.

در نظر داشته باشید که این به‌روزرسانی به آرامی در حال انتشار برای کاربران گوشی‌های سامسونگی در سراسر جهان هستند. با این حال، در انتها آن در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت.